Accepterad Mozeerit | Medlem ansökning [ColdfaithTV]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mozeerit

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? Mozeerit

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Johnny Karlsson, 31 år gammal, är en energisk karaktär som är engagerad i både hockey och fotboll på amatörnivå. Hans dagar är fyllda med spänning på idrottsarenorna. Som en atletisk person är Johnny alltid i bästa form och deltar aktivt i lokala turneringar och matcher för att stötta sitt lag.

När han inte är på idrottsarenan finner man Johnny ofta nedsjunken i sin passion för musik. Han kan spela ett instrument själv (gitarr) vilket ger honom en möjlighet att slappna av och koppla av. Han har till och med ett eget band med andra lagkamrater där de spelar tillsammans på lokala krogar.

Johnny värdesätter också familjen högt och spenderar kvalitetstid med sina nära och kära. Oavsett om det är en grillkväll i trädgården eller en gemensam filmkväll, är han dedikerad till att upprätthålla starka band med sin familj. Han är den typ av person som alltid är där för sina nära och kära.

Bortsett från idrott och musik har Johnny en passion för bilar och äventyr. Han älskar att köra längs slingrande vägar och upptäcka nya platser, hans dröm är att en gång äga en Porsche Gt3 RS. Han älskar också spänningen i fallskärmshoppning och tar varje tillfälle att uppleva adrenalinkicken från att hoppa ut från höga höjder.

När det gäller favoritmat älskar Johnny en klassisk svensk rätt som hans mormor lagade när han var liten, köttbullar och potatismos med lingon såklart ;)

Vad kan du bidra med till serverns RP? har okej erfarenhet och vet en del om att spela rollspel, har spelat i nån servrar här o där innan. jag förstår reglerna och hur man samarbetar för att göra spelen roliga. Min erfarenhet kan hjälpa Unive RP att bli en trevlig och rolig plats för alla, där rollspelet blir ännu mer verklig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att en spelare medvetet tar på sig rollen eller agerar på ett sätt som gynnar den andra sidan av bråket eller konflikten typ

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? 24 timmars regeln: det e bara tillåtet att skicka 1 ban överklagan var 24:e timme tror jag, bevismaterial: när man ska skicka en anmälan är det viktigt att man har någon sorts bevis och kan bifoga de. uppge rätt information: viktigt att man uppger korrekt information vid ban överklagelse

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp, har spelat i nån server som heter snöstaden tror jag sen var det nån annan också som jag inte kommer ihåg namnet på men jag har som sagt lite erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nja tror inte det

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka