Nekad Mowgli__ | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mowgli__

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/aadhiraat7/

Ditt Hex-ID: steam:110000118c17c12

Vad är din discord tagg? ark123444l_30479 Men har ej tillgång till de kontot på forumet för en anledning

Vem var det som bannade dig? Fillle.1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-05 021509.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag erkänner att jag använde fusk vilket var felaktigt från min sida.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med min kompis och chillade därefter vid en bro so hmmnade jag i en skottlossning och anticheatet plockade upp att jag fuskade. så fille valde att först kicka mig sen banna mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skriver denna överklagan för att ta fullt ansvar för mitt tidigare beteende och samtidigt vädja om en andra chans att få återvända till servern. Jag blev bannad för fusk, och jag vill vara helt ärlig: ja, jag fuskade, och det var ett dumt och respektlöst val från min sida.

När jag ser tillbaka på situationen idag skäms jag över att jag ens valde att använda mig av otillåtna hjälpmedel. Det är något jag aldrig borde ha gjort, oavsett anledning. Jag förstår fullt ut att det förstör upplevelsen för andra spelare, går emot serverns regler, och inte minst underminerar allt det hårda arbete ni lägger ner på att skapa en realistisk och rolig scenarion och massa bra upplevelse för alla.

Jag förstår varför Fille valde att banna mig det var helt korrekt sett till hur jag agerade. Jag vill därför inte komma med några ursäkter, utan istället visa att jag tar ansvar. Sedan jag blev bannad har jag tagit ett steg tillbaka och verkligen reflekterat över hur mycket RP faktiskt betyder för mig. Jag har lärt mig mycket av denna situation, och jag inser nu hur viktig respekten för unives. regler

Jag ångrar djupt det jag gjorde och vill be om en ärlig chans att bevisa att jag har förändrats. Om jag får återvända till unive så lovar jag att spela rent, följa alla server regler och bidra positivt till och Roliga scenarion

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag och jag har lärt mig av dom, jag har lärt mig av denna ban också. OCH KOMMER ALDRIG FUSKA IGEN

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att respektera reglerna och aldrig ens haft tanken o fuska fattar att de va dåligt och förlåt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de klart har lärt mig att aldrig fuska för man kommer alltid få ta imot konsekvenser och de förstör alla nya spelares upplevelse i unive

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka