Nekad Mowgli231321321 | Beslut Överklagan Fille

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mowgli1

Helper
Helper
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
132
Reaction score
7
Ditt discord namn: mowgli_nr1

Ditt Hex-ID: 110000149e677c7

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller längre ban

Vem/vilka tog beslutet? ludde/ fille

Varför tror du själv att beslutet togs? För att man ser på ett klipp att jag pittar

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet har tagits fel eftersom dom inte har fått sett mitt perspektiv ifrån detta scenario som har hänt, Och vill gärna förklara och visa att det inte är så som dom tror

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag körde runt i en bil som hade en ramp SOM JAG INTE VISSTE EFTERSOM JAG SNODDE BILEN och detta gjorde när jag körde bredvid han och försökte få stop på hans bil ledde det till att jag välte hans bil, hans kompisar som har skjutit tidigare emot oss ungefär 2-3 minuter tidigare i mirror park kommer precis när jag hoppar ut och det leder till att jag tar ett snabbt beslut avlossar skott istället för att kidnappa

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Hade gärna tagit detta muntligt med er också samt att jag tycker återgärderna är för hårda för mig som har 15 bans på 4 år och knappt tagit mig vid andra återgärder på servern.

jag tycker återgärderna är för hårda för mig som har 15 bans på 4 år och knappt tagit mig vid andra återgärder på servern. Samt att man inte får förklara sin egna sida därför jag gör detta för att kunna få förståelse ifrån eran sida men att ni ska få förståelse ifrån min sida också.

Du pittar han inte bara EN gång utan flera så han flyger rätt in i väggen, sedan direkt efter det så väljer du att hoppa ut och skjuta rätt in i bilen direkt inget försök till kidnappning ingenting. Oavsett om dom hade skjutit för några minuter sedan så är det du för riktigt grova regelbrott och därav har du fått indragen Krim. Hänvisar dig till en ban överklagan om du fortfarande är bannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka