Nekad Mowgli231321321 | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mowgli1

Helper
Helper
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
174
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199200106439/

Ditt Hex-ID: 110000149e677c7

Vad är din discord tagg? Mowgli #0039

Vem var det som bannade dig? volle

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-13 011928.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De bannad mig för jag hade en profil bild som jag ej skulle ha då de var doxing, jag ångra mig väldigt mycket jag tog den bilden utan att tänka en kompis skicka den och skrev ta denna och då gjorde jag de. De var väldigt dumt av mig och jag lovar att de aldrig ska hända igen jag ber om ursäkt för min profilbild har lärt mig av detta och kommer aldrig Aldrig upprepa detta och jag ber om ursäkt till personen som jag hade på väldigt respekt löst av mig och jag är ledsen för det men hade vart roligt om jag fick en andra chans då jag kan bevis att jag har lärt mig och jag kan lova att detta aldrig händer igen kan lova dig volle. Om de är så att man måste be om ursäkt i vc eller nåt så hade jag kunnat gjort de för jag har tänkt på det och de är så respekt löst av mig. Men jag vill komma tillbaka och visa den bästa sidan av mig själv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i en bil sen ringde mina kompisar till mig och sa att jag vara bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och ja jag fattar att de var fel och respekt löst av mig och kommer inte upprepa detta igen. vill be om ursäkt till personen och att de inte kommer upprepas. Men hade vart kul om jag fick en andra chans och visa min bästa sida. Volle kan lova att detta inte upprepas har tagit bort bilden och allt så jag kommer inte göra om detta nu när jag ser att jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 15 vara 2 senaste. detta var längesedan så kommer ej ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att ha mer respekt och tänka efter innan jag gör saker och tänka lite med huvudet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag och jag ber om ursäkt till person som blev utsatt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej

Doxxing e fullkomligt oacceptabelt och rent utsagt vidrigt. Du kommer inte komma tillbaka så du vet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka