Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198298989618/
Ditt Hex-ID: 110000114308432
Vad är din discord tagg? Mowgli#5944
Vem var det som bannade dig? Philip320
Hur lång tid var din ban? 4 dagar och 23 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc-ingame
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning, satt och snackade med en polare sen fick jag en ban från ingenstans
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Snackade med en polare om hans bil
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ett felaktigt ban eftersom jag är helt oskyldig gjorde exakt ingeting
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga tidigare bans
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingen aning eftersom jag inte har gjort något
Har du lärt dig någonting efter din ban? faktist inte
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000114308432
Vad är din discord tagg? Mowgli#5944
Vem var det som bannade dig? Philip320
Hur lång tid var din ban? 4 dagar och 23 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc-ingame
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning, satt och snackade med en polare sen fick jag en ban från ingenstans
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Snackade med en polare om hans bil
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ett felaktigt ban eftersom jag är helt oskyldig gjorde exakt ingeting
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga tidigare bans
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingen aning eftersom jag inte har gjort något
Har du lärt dig någonting efter din ban? faktist inte
Har du läst våra regler? Ja