Nekad Mowgli | Chef-jobb ansökan [GSP] [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mowgli

Icke Medlem
Meddelanden
447
Reaction score
14
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? PIZZA

Vad heter du IRL? Ludvig

Vad heter du på discord? mowgli#7874

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Sen sommar 2021

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Yes är väldigt driven var saras chef och gjorde saras jätte aktivit tror ni vet att om jag blir chef så lägger jag ner tid och allt för att de ska gå bara och gå framåt så jag hade velat bli ägare/chef där för att göra de mer aktivit och jag kommer uteveckla de med mer anställd mer p-a och mer aktivitet som jag har skrivit nu minst 7gånger men jag kommer även fixa hem leverrans mer aktvit att man kan få hem pizza snabbare och att vi utevecklar rp när man gör pizzan och att man får mer utdragna senarion fast man gör pizza och sånt kommer vara väldigt noga men att folk använder /me på ett bra sätt när dom gör pizzorn. Sedan så är jag väldigt driven och kan lägga tid på detta kommer uteveckla mycket på kundservis att vi tar hand våran kunder som en familj och är trevliga sedan har jag inget emot nåra så alla är varmt välkomman. Jag kommer även försöka att fixa in radios och kunna göra så man kan prata och säga vilka leveranser man tar på hem leveranser så att man får ett bättre och snabbar system och att man jobbar mer tillsammans och de går fortare och smidigare. Sedan så skulle jag vilja uteveckla med lite mer pizzor och kunna få in nåra mer pizza aktiga kläder så man ser att man är pizzabaggare. Senare kommer jag fixa lite kläder och så de blir mer och bättre upp styrt där tycker de är för lalligt där ibland. Senare kommer jag fixa så de inte är nåt kriminellt på arbetsplatsen så man kan ha koll på jobbet istället för att t.ex sälja droger vid pizzerian. för när jag är där så är de ganska mycket kriminellt där och hade velat ändra de så att dom lagliga också kan vara där och köpa pizza och kunna ha en rolig rp stund när den är där! och att både lagliga och kriminell ska få jobba på pizzerian.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har knappt några efrenheter inom pizza men har vart chef på saras qpark och delägare på casniot vart falck chef så kan därifrån hur man rpar bra på /me och kan /openpanel skit bra men inte så mycket från pizzerian men har vart där mycket så har sätt vad dom behöver förbättra på och hur man gör. sedan så har jag väldigt goda erfaren heter hur man möter en kund och hur man behandlar en kund på ett bra sätt vet hur man tar intervju och såna saker då jag har vart chef förut. Sedan så vet jag hur man rpar på hur man gör pizza på bästa sätt och jag har väldigt bra erfaren heter inom chef positionen och vet hur man behandlar en anställd. Sedan så har jag full koll på hur jag rpar inom en intervju och jag kan rpar på ett bra sätt på allt som inne håller pizzerian.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara nästan inne hela tiden då jag jobbar kl 8 på morgonen till 1 på dagen sedan så har jag tid att lägga ner på pizzerian

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka