Inaktuell Mowgli | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mowgli

Icke Medlem
Meddelanden
447
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Ditt discordnamn: Mowgli#7874

Ange ditt födelsedatum 24 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff så vi kan ta tag i support och rapport och att göra krim rp lite bättre och kunna lära folk att sluta sjukt i första läget och ha dom rätt personerna som krim rollerna och inte dom som inte är ute efter att sjukta och ha dom som vill driva sin rp framåt och kunna göra roliga senario åt båda hållen för detta går inte Senare så i support vi måste få in snällare attytid mot folk folk kallar en busunge till folk i support+ att våga ta åter gärder till sina kompisar också eller om de är nån man känner ig jag tänker sätta ner foten till den dela och våga stå upp för jag är så trött på folk som inte kan bete sig

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är aktiv mellan 13. 23:00 varje dag

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan sommaren 2021.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har vart staff förut så jag har koll men jag avgick för hade ej tid men nu har jag väldigt mycket tid

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej är berädd på allt har vart nästan allt förutom sv ansvarig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka