Inaktuell Mowgl1ii | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mowg1ii

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
67
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo nilsson

Ditt discordnamn: mowg1ii

Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att prova något nytt och se rpandet från ett annat perspektiv och utvecklas jag med.
Jag vill att servern ska utvecklas och att få tillbaka dom gamla tiderna när det var fullt med bilar på piren och inte skottlossningar 100 gånger om dagen.
Det hade varit kul att må bra för att man får hjälpa folk och även lära nya att rpa jag minns första gången på Unive vilket va min första server och då va alla jätte trevliga och staffsen hjälpte till och lärde mig rollspela jag tycker att lite av den känslan har försvunnit då alla är otrevliga och så fort man råkar göra något litet fel så blir man dödad. Så mitt första mål är att få tillbaka gamla unive med trevliga spelare mindre skottlossningar osv.
Jag skulle vilja vara staff för att jag är aktiv tar arbeten seriöst och mycket hjälpsam.
Det hade varit grymt kul om jag skulle få följa med i staff teamet och utveckla servern ett litet steg varje dag jag har även spelat många timmar five m och lärt mig av mina misstag så därför hade det varit kul om jag skulle få hjälpa andra med dom.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Mitt mål är få bort den makt hungern som finns på servern just nu dvs är du inte bra på att skjuta får du inte vara med i vissa gäng osv jag tycker att fine det är bra att kunna skjuta men sociala rpn är huvudsaken för att detta ska funka så mer sociala spelare som pratar med omgivningen eller fienden man kommer sjukt mycket längre då istället för att springa fram och skjuta för det blir inte roligt för någon sida utan båda åker där ifrån och inget mer med det.
Mitt andra mål är att få bort powergaming 2 på servern jag har sett själv för många som bara spelar för att få vapen och pengar och blir du kidnappad så tar du inte upp händerna för att du inte vill förlora ditt vapen det förstår jag också men ingen tar ju ett vapen bara för att utan man tar ju vapnet för att ingen ska bli skadad eller liknande
skulle även vilja hjälpa till med jobb ansvaret för just nu så är det inte många som är aktiva på sc styling, mekonomen, trygg hansa osv det förstör lite rpen för att man kan inte fixa om sin bil man kan inte trimma det osv så nu är det mest gäng som lixom lagar bilar och sånt så byta ut folk om dom inte är aktiva eller liknande

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? första målet är att kontrollera eller sätta in någon ny regel för hur mycket man ska kräva från ett gäng men det tycker jag ni har lyckats ganska bra med med dom nya univeados uppdateringarna men då blir det igen att dom största gängen får bara vissa vara med i och ingen kan stoppa dom så sätta lite begränsningar för hur mycket områden man får ta över osv då kommer sociala rpn med i bilden så kanske prata med olika gäng lixom att under den tiden så har vi det stället o ingen annan tar det för då brukar det oftast bli skottlossning och tycker det förstör hela konceptet så mer social rp
andra målet så skulle man kunna börja med att banna folk som inte kan hålla sig till regeln och hoppas att dom förstår vad för misstag dom gjort inte svårare än så.
tredje målet är väll att byta ut arbetarna i olika yrken då och då om dom inte är aktiva dvs irl så arbetar man 8-17 eller liknande så ska du ha ett jobb på mekonomen så ska du minst jobba en timme per dag eller liknande

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är otroligt viktigt att arbeta professionellt oavsett vad man gör för det förbättrar hela intrycket av servern och nu på unive dvs en av Sveriges största servrer så skulle man kunna prata mer om problemet eller regelbrotten som har begåtts typ om nån råkar åka upp för ett berg eller kör orimligt snabbt i stan be dom hoppa support och prata ut om det "vad hade dom kunnat gjort annorlunda" jo du hade kunnat tagit en annan väg eller sänkt hastigheten men gör inte om det så isället för att banna prata ut om det kommer göra så att spelare som blir bannade inte kommer bli lika sura och inte bry sig kommer tänka på det och servern kommer få mer spelare som är inne och rpar.
Vara trevlig och vänlig mot spelarna på servern och inte tro att man är någon bara för att man är staff det kommer göra enorm skillnad typ att svara spelarna i pm för att göra deras rp mycket bättre osv.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Just nu är det five m som jag brinner mest för så vara aktiv så ofta som möjligt runt 16-23.30 vardagar

helger 10-05

Hur länge har du spelat på Unive? Dygt 3 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff tidigare.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan jobba inom allt bara jag får hjälpa till.

Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Tillbaka