Nekad Mowgl1ii | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mowg1ii

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
67
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? mowg1ii

Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag skulle vilja bli medlemskaps ansvarig på unive då jag tycker att servern har tappat alla seriösa rpeare och det är för mycket medlemar som bara är här för att skjuta och bli p bannade så för att minska det så tycker jag att vi borde sattsa på mer seriösa rpeare som faktiskt är här för att göra servern något gott och inte förstöra för servern. Jag har även hört bra saker om att vara medlemskaps ansvarig och även att träffa nya personer varje dag och hjälpa dom med sina vardagliga problem.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som medlemskaps ansvarig för att jag är trevlig jag bemöter alla människor lika oavsett vad. Jag vill även hjälpa till och lösa problemet och är inte lat. Jag har tröttnat lite på att rpa så mestadels av tiden kommer gå till att ta massor av interjuver och läsa ansökningar, när jag väl rpar så håller jag mig till reglerna göra bra scenarion och uppfyller dom kriterier som jag vill att medlemarna ska uppfylla, jag gillar även att agera och sällan reagera så jag säger mycket vad jag tycker och tänker vilket kommer vara bra som medlemskaps ansvarig för tycker jag inte något är bra så kommer dom få göra om ansökan och det kommer leda till att standarden på medlemarna kommer att höjas.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag bemöter alla människor lika oavsett vad dom kommer ifrån, hur de ser ut, vilket kön osv men om det är någon som är otrevlig under en interjuv tillexempel så märker man rätt fort vad de vill in på unive och göra det är endast för att skjuta och förstöra, otrevliga personer kommer jag alltid försöka vara trevlig o hjälpsam om inte det hjälper så kommer jag köra samma gris stil som de och interjuvn kommer nekas punkt slut. Jag tycker att det är för lätt att bli medlem på unive och medlemskaps ansvariga behöver bli hårdare om servern ska hålla en hög standard.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker att medlems rollen borde bli mer speciell och att det ska vara svårt att få bli medlem på unive vilket kommer göra att servern kommer få mycket bättre rp och fler kommer lägga ner mer tid på att bidra med en bra rp inne på servern, tillexempel så som det ser ut nu så skulle vi kunna banna hela bunten på servern för suntförnuft för man åker inte fram till en random bil o frågar vilka är du med och när man säger att man inte är med några så blir man kidnappad eller blir kallad busunge eller liknande, det vill jag få bort från unive det är inte så unive har framstått någonsin och det är det slut på nu.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En medlem på unive ska vara hjälpsam trevlig bemöta andra medlemar som dom själv vill bli bemötta. Tänk på att ni bidrar till serverns framgång genom att hålla en bra rp nivå.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Eftersom det är medlemskaps ansvariga som tar in nya medlemar på servern så har dom ganska stort ansvar eftersom det är dom som håller koll på medlemarna så du måste ha sten koll på alla regler vara trevlig och säga vad du tycker och tänker men med en god ton så du lockar nya bra spelare till servern.

Hur ser din aktivitetet ut? 16-00 vardagar och helger 15-05 och lov samma som helger (om jag inte är bortrest eller liknande)

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej vi nöjer oss här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka