Inaktuell Mowgl1ii | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mowg1ii

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
67
Vad är ditt namn i verkligheten? Leonardo

Vad heter du på discord? mowg1ii

Ange ditt födelsedatum 25 Januari 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag skulle vilja bli medlems ansvarig på Unive för att få in nya seriösa rollspelare som vet vad rollspel innebär och inte förstör rpen på Unive vilket jag har sett att många gör, det finns många på Unive som bara är här för att skjuta osv osv. Framförallt så skulle jag vilja hjälpa människor dagligen eftersom det är framförallt det jag brinner för. Jag har även hört mycket bra om hur det är att vara medlemsansvarig på Unive.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är en person som gillar att utforska och hitta nya möjligheter att se på olika saker, jag är även bra på att se olika saker från andra perspektiv och jag är trevlig mot nya människor och behandlar dom med respekt. Jag är även bra på lösningar och hjälpsam.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta nya och andra människor med respekt och vara trevlig för oftast så kommer dom vara trevliga tillbaka. Jag älskar att träffa nya människor och skaffa en bra relation med folk man pratar med dagligen, enkelt sagt behandla folk som du själv vill bli behandlad.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja göra det lite tuffare att bli medlem på Unive så att dom som söker verkligen läser reglerna och inte bara svarar på dom frågor som är på alla andra servrar också så som vad powergaming, metagaming är osv så att vi kan få in mer seriösa och mogna spelare in på servern så alla kan utföra ett bra rollspel och göra det så roligt som möjligt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Enligt mig så skulle jag vilja få in modiga, seriösa, mogna spelare det är mina grund krav, för att kunna ha ett bra rollspel så måste man våga och gör motparten fel även fast man håller de krav så har är det bara att göra en anmälan för då har man ingenting på Unive och göra dvs känna av hur rpen är att hålla dig till den bästa rpen ni kan för att andra spelare ska känna av hur rpen är och kan ta efter.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag tänker att medlemskap ansvariga har ett ganska stort ansvar på unive eftersom det är dom som tar in alla medlemar på servern och tar dom in fel person så kommer andra ta efter och rpe nivån kan sänkas.

Hur ser din aktivitetet ut? 16-00 vardagar och helger 10-05 och lov samma som helger (om jag inte är bortrest eller liknande)

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka