Accepterad mouyad | Ban Överklagan [Gurkludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mouyad

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199834898175/home

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? honom12

Vem var det som bannade dig? GurkluddeS

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-03-27 181206.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slogs på allmänplats (piren)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis stod vid piren och vi hade kraschat våran bil och den börja brinna och sen så ringde vi räddningstjänsten och de kom sedan så slogs jag och minkompis

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel och jag ångrar det hemskt mycket, och jag ber om ursäkt och jag är ny och ville helst spela nu

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej jag inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte slagit min kompis utan jag borde tagit det lung

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ej ska slås på allmäna platser och jag ångrar det och som man säger man lär sig av sina mistag och det var inte så stor grej men iallafall så kommer jag ej göra om det för nu har jag lärt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

11000016fbc9eff, detta är ditt riktiga HEX ID, använd det vid nästa ban överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka