Nekad Mouse123 | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mouse123

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? l17candygalaxzy

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: ahmed ali han är 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll hjälpsam och glad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en tuff miljö och blev mobbad när han var 10 år gammal. Den svåra barndomen präglade honom och fick honom att utveckla en stark känsla av självständighet och en vilja att aldrig låta sig bli nedtryckt. Han lärde sig tidigt att använda sina egna resurser för att överleva och började intressera sig för bilar och motorer som ett sätt att uttrycka sig själv och hitta något han kunde kontrollera. Hans passion för bilar blev en flykt från den mobbning och osäkerhet han kände som ung, och det blev en av de få saker han verkligen kände att han kunde bemästra. Som vuxen har han byggt upp en stadig kunskap om fordon och bilkultur och har använt det för att skapa ett rykte inom underjordiska kretsar, där han har lärt sig att navigera både de legala och olagliga sidorna av bilvärlden. Han är smart, tålmodig och beredd att göra vad som krävs för att lyckas. Trots sin hårda yta bär han med sig en vilja att bevisa sitt eget värde och övervinna de osäkerheter som kommer från hans tidigare erfarenhet

Vad kan du bidra med till serverns RP? "Jag kan bidra med en aktiv och positiv närvaro på servern. Jag gillar att spela regelbundet och bidra till att hålla servrarna livliga och engagerade. Jag är alltid öppen för att samarbeta med andra spelare, och jag tycker om att skapa roliga och intressanta scenarier som alla kan njuta av.""Jag gillar att skapa komplexa och djupa karaktärer som har en tydlig bakgrund och målsättningar. Jag tror att jag kan bidra till serverns rollspel genom att lägga till variation och drama genom mina karaktärers utveckling och relationer med andra spelare.""Jag kan hjälpa till att organisera och leda olika evenemang på servern, som bilträffar, tävlingar eller andra sociala samlingar. Jag gillar att planera och skapa upplevelser som kan ge andra spelare en chans att interagera på nya sätt och göra servern mer levande."

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett rollspel (RP) innebär att du är villig att engagera dig i en scenarieutveckling där målet inte är att vinna själv, utan snarare att bidra till att den andra spelaren eller deras karaktär får en positiv eller framgångsrik upplevelse. Det handlar om att skapa en dynamik där båda spelare får möjlighet att utvecklas, och inte bara fokusera på att "vinna" i traditionell bemärkelse (t.ex. genom att överträffa eller besegra den andra).

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du aktivt bidrar till att skapa en positiv upplevelse för den andra spelaren genom att låta deras karaktär nå sina mål eller framgångar, även om det inte alltid gynnar din egen karaktärs intressen. Det handlar om att fokusera på att göra rollspelet roligt och givande för alla inblandade, inte bara för sig själv. Här är några aspekter av vad det innebär:

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Metagaming Regel: Använd inte information som din karaktär inte skulle känna till, baserat på det du vet som spelare. Till exempel, om din karaktär inte skulle ha kunskap om en viss händelse i spelet, ska du inte agera på den informationen. Exempel: Om du vet att en viss plats är en polisfälla genom att ha hört det i chatten eller på en stream, får du inte använda den informationen för att undvika att bli fångad i spelet. 2. Powergaming Regel: Undvik att göra handlingar som inte ger andra spelare en möjlighet att svara på eller påverka. Dina handlingar ska vara rimliga och inte påtvinga resultat. Exempel: Du får inte tvinga en annan spelare att förlora genom att göra orimliga eller obehöriga handlingar. Till exempel, du får inte tvinga någon att ge dig information genom hot eller våld utan att ge dem en möjlighet att reagera eller motverka. 3. RDM (Random Deathmatch) Regel: Döda inte andra spelare utan en meningsfull anledning som passar in i spelets rollspelskontext. Alla dödsfall ska vara en konsekvens a

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en dedikerad och engagerad rollspelare som verkligen värdesätter en realistisk och meningsfull spelupplevelse. Jag har alltid haft ett stort intresse för bilar och bilkultur, vilket gör att jag kan bidra med en genuin passion för motorer, modifieringar och bilrelaterade aktiviteter i spelet. Jag tycker om att skapa och utveckla karaktärer som inte bara har ett mål, utan även en djup bakgrund och personliga drivkrafter. För mig är det viktigt att varje RP-interaktion känns autentisk och ger en dynamik som gör världen mer levande. Jag har tidigare erfarenhet av rollspel i andra miljöer, vilket har lärt mig vikten av att samarbeta med andra spelare för att bygga starka och intressanta berättelser. Jag är flexibel och anpassningsbar, vilket gör att jag kan spela en rad olika karaktärer och vara en del av olika grupper och nätverk, samtidigt som jag alltid håller mig till serverns regler och RP-etikett. Jag tycker också att det är viktigt att bidra till en positiv och respektfull atmosfär inom servern. Dä

Nekad.
Anledning:
Plagiat.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka