Nekad Mousa | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mousa

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Mousa

Vad heter du på discord? Money Gang#9269

Hur gammal är du? 14 snart 15.

Hur många timmar har du på Fivem? 2 år tror jag

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill vara en Chef eftersom jag känner att jag har mycket att erbjuda .. Jag vill hjälpa till att skapa en bättre spelbas på din server. Det har alltid något jag önskar på servrar som är väl utvecklade och hjälper dem att reformera sin spelarbas till en bättre och utvecklad upplevelse. Jag hatar att se hårt arbete gå till ingenting. Jag ska stödja servern så mycket jag kan. Lita på mig när jag säger det! Om du inte accepterar mig till det fantastiska Chef jobbet kommer jag inte att ändra mig. Jag kommer fortfarande att vara glad och spela servern så mycket jag kan ha roligt. Jag är också en bra lärare och jag är villig att följa order från mina arbetare Jag är smart och jag har lärt mig vad folket gör, så det är relativt lätt för mig att hjälpa men lyckligtvis blir servern inte så ofta och det är det som gör servern till en utmärkt server. Jag vet att jag gör servern till en bättre plats för fler som vill gå med i Securitas. Och hjälpa människor att förstå reglerna. Som jag sa i min ansökan har jag mycket erfarenhet och jag känner till alla regler, så det kommer inte att vara ett problem för mig att hjälpa människor. Jag mår bra att ta kritik och lära av mina misstag känner till alla regler och vad jag kan göra och inte göra medan jag är anställd, jag passar perfekt. Att gå och hjälpa och hjälpa till i samhället har också lite kul själv. Som anställd har jag många uppgifter att vara respektfull och inte vara kaksig som chef till mig. Om jag misslyckas med att vara chef är jag helt medveten om att de kommer att få mig sparkad av personalteamet eller en degradering.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är snabb och smidig jag är bra på att lösa grejer och hjälper alla jag är bra på att prata med folk som är läsna eller som vill ta sit liv.

Berskiv din karaktär? En gång i tiden hade Kristian en bror Mousa de var båda från västsidan och de hade verkligen ingenting där mamma var på droger och pappa lämnade när de var yngre och de rullar alltid med varandra och har varandras tillbaka nej oavsett vad även de slåss ibland de fortfarande älskar var och
Kristian är 16 och Mousa är 18 och de är in och ut ur fängelse och försöker tjäna pengar på det snabba och det illegala sättet och de är kända i staden och de kan gå med i ett gäng när de blir äldre men just nu rider de med varje Övrig. Karaktären (Kristian) föddes och växte upp på västkusten och hade ett grovt liv i uppväxten. Hans fars död hade gjort att familjen inte hade några pengar på sin tallrik och hans mor kunde inte betala räkningar. Detta hade fått honom och hans mamma att tvingas ut ur sitt hem på grund av konkurs. Jag (Mousa) tvingades flytta med sin farbror i Los Santos. Hans mamma fick honom att flytta eftersom hon inte hade råd med ett hem för dem båda. Hans farbror hade varit i gäng hela sitt liv och farbror brydde sig inte så mycket om (Kristian) som fick (Kristian) att fatta dåliga beslut när han bodde hos sin farbror. (Mousa) hade hoppats in i ett gäng och börjat sälja droger och slå slickar, (Kristian) hade fastnat i polisen och dömdes till 2 års fängelse. när han kom ur ungdomsfängelset var han 16 och var tvungen att leva på egen hand eftersom hans farbror inte tillät honom att leva längre med honom. Sedan dess (Kristian) har varit på gatorna och försökt tjäna pengar på

Hur ofta kommer du vara inne? Nästan varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Ja

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka