Accepterad Motta1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yungty

Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198434090385/

Ditt Hex-ID: steam:11000011c3dfd91

Vad är din discord tagg? Slaskennn

Vem var det som bannade dig? Placerad av: Philip320

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag var uppe i paleto i ett stort senario då våran allians blev stormade av yakuza och gambino. De dödade alla som var i huset men jag överlever och springer där ifrån jag stannar i området och väntar på att plocka upp dom eller döda dom som stormat, sedan så ser jag en yakuza bil som rykte ungefär vid gas station i paleto och så tänkte jag han kan jag kidnappa. Jag åkte efter han i en bloods bil och vi åkte på några gupp så bilen gick jätte snabbt upp i ax och jag råkade köra väldigt snabbt på han men jag hann bromsa men eftersom det gick så snabbt så blev det som en dsync pitt där jag råkade då köra på han bakifrån så hans bil gick sönder.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad för att jag var uppe i paleto i ett stort senario då våran allians blev stormade av yakuza och gambino. De dödade alla som var i huset men jag överlever och springer där ifrån jag stannar i området och väntar på att plocka upp dom eller döda dom som stormat, sedan så ser jag en yakuza bil som rykte ungefär vid gas station i paleto och så tänkte jag han kan jag kidnappa. Jag åkte efter han i en bloods bil och vi åkte på några gupp så bilen gick jätte snabbt upp i ax och jag råkade köra väldigt snabbt på han men jag hann bromsa men eftersom det gick så snabbt så blev det som en dsync pitt där jag råkade då köra på han bakifrån så hans bil gick sönder.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom att det var en dsync pit. Ifall jag hade menat att pittat så skulle jag hoppa ut och skjutit honom och vara ett problem men eftersom man måste rpa på dsync så gjrode jag det och gjorde /me's och sedan åkte där ifrån för det var ej mening och pitta honom och skjuta han. Men som sagt det var inte mening och pitta och nästa gång ska jag klippa det. Eftersom bloods bil går upp i 400 på 2 sekunder så gick det alldeles för snabbt och så blev farten på bilen som en stor dsync putt. Men jag behövde också tagit ansvar och klippat att det var dsync eftersom det var ett sånt stort senario

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad för olika saker som suntförnuft och lall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde haft klippat dsync pittningen och sedan visat det och heller inte köra så nära deras bil eftersom bilen går alldeles för snabbt så jag skulle kunnat hållt mer avstånd mellan min och hans bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska klippa dsync så att jag ej blir bannad för det eftersom det är svårt att se för andra att det blir dsync och hålla mig mer avstånd

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka