Nekad Mostaffa.Ahmar | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mostaffa.Ahmar

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adi

Vad är ditt discord namn? _.sallad._

Vad är ditt födelsedatum? 6 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Hazim han e 23 år gammal och satsar på polismyndigheten. Han har alltid varit intreserrad av polisen ända sen han var liten. Han har alltid varit snäll mot allt och alla respektar varenda person som finns. Han älskar att vara med sina närmaste vänner. De heter Abdi, Gustaf, Ahmed och Rasmus. De har alltid haft det roligt tillsammans och de ska fortsätta ha det kul fast nu på Staden unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo det är så att jag är jätte bra inom rp har 1450 timmar typ bara polis rp. Så jag kan alla grundregler väldigt bra. jag vet ju hur man ska bete sig inom sin rp nivå. Man ska alltid tänka på att försöka snacka ut om man är i skott scenario istället för att skjuta direkt de är för krim rpn. Som vanliga spelare ska man kanske rpa som att man ska söka jobb eller något och inte lalla runder och springa och slå folk osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela med motpartens vinst i ett scenario betyder då att man ska rpa för att alla ska ha det roligt som då är med i scenariot. Om det inte kör så så är det ju mest risk för att man ska hoppa support på varandra. Det är just därför man bara ska köra med social rp. Om man inte kör med de så kommer det att bli väldigt dålig rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Rdm är att man dödar någon utan en anledning. Vdm att man kör över någon utan anledning. Powergaming att man ska rpa sig på sina skador man får tillexempel om man blir skjuten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har kört mycket ortenwave och Lite Vågen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej Mostaffa.Ahmar,

Du verkar ha missuppfattat frågan " Vad kan du bidra med till serverns RP " Se gärna över den frågan en gång till och kom med en ny ansökan.

Mvh
Makos

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka