Nekad Mostaffa.Ahmar | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mostaffa.Ahmar

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199117279122/

Ditt Hex-ID: 110000144f69f92

Vad är din discord tagg? _.sallad._

Vem var det som bannade dig? Joffa

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-06 163715.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo för att jag sökte igenom folk igenom f6 menyn för att ta deras pengar utan anledning. Det var väldigt dumt och hade absolut inte hänt i riktiga livet. Jag ångrar det hära skit mycket och önskar jag inte gjorde det. Jag hade jätte gärna velat ha unban då jag förstår detta problem och det kommer aldrig upprepas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja gick runder på torget och sökte igenom lite folk och sen så blev mina roller dragna och fick p ban. jag e väldigt leden och detta kommer alltid att återskapas igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban det var jag som gjorde fel och detta kommer aldrig att upprepas igen! Jag e väldigt ledsen över detta stora felet jag har gjort jag önska aldrig jag gjorde det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Rpa mig fram till mina pengar istället för att abusa f6 menyn om ni förstår vad jag menar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Att absolut aldrig söka igenom folk utan nån specifik anledning. Jag vill jätte gärna ha en till chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka