Nekad mostafa03 | Medlem ansökning - [BING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mostafa03

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198444550325/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mostafa Alaa Aldin

Vad är ditt discord namn? DARK#1927

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2003

Berätta om din karaktär. Mitt karaktär heter Mostafa Alaa Aldin och han är 25 år och har två broder Salah och Mohammed, 17 och 20 år gammla.
De hade svårt och fattigt liv när de var barn och de borde i Borås. Mostafa hoppat av från skolan efter åk 9 eftersom han gillade inte skolan han var i och det var, Mostafa mobbades ganska mycket när han var barn och vid 16/17 år. När han blev 18 år så skaffade han körkort och jobbat i flera jobb som t ex flytt, transport och lagar.
Mostafa lärde sig rökning när han var 17 år av hans vänner, hans vänner använder droger också men inte Mostafa de försökte lära honom men de kunde inte.
Nu Mostafa har flyttat till unive och vill börja ett nytt liv och tänker att utbilda sig för polis men i början ska han jobba med postnord.
I fritid kommer han gymma, gå ut och träffa vänner och försöka leva sitt liv på bästa sätt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag spelar i bara i Unive så jag vill bli medlem för att jag vill söka jobb, jag har testat denna server i flera dagar och jag gillade verkligen den för den är riktigt rp och jag sökte ganska länge på en server som har trevliga människor samt spelar bra rp, När man spelar i så högt nivå rp så känner man sig liksom att den är verklighet så jag vill jättegärna spela i denna server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan försöka göra bra scenarion och delta i bra sätt i scenarion som jag deltar i och bjuda in mina vänner. Spela på rp på bra sätt. När jag bli medlem så kommer jag jobba in i server som t ex taxi så när man beställa taxi, inte bara taxi men det var exempel så oavsett vad jag kommer jobba på så kommer jag bidra andra med detta jobb jag kommer jobba i.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska inte spela för vinst så man kan båda förlura och vinna t ex i scenario. Så i scenario om den andra lagen vinner så man ska inte bli sur eller klaga på det så man vinner och förlura

Hur hittade du Unive? youtube och jag skrev sweden i Fivem så fick jag den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka