- Meddelanden
- 19
- Reaction score
- 3
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo
Vad är ditt discord namn? MossSwe
Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: William Ekarström, 2000-12-29
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Omtänksam, Praktisk
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: William Ekarström har en bakgrund som mekaniker, bilförsäljare och sjukvårdare. Det stora bilintresset har funnits sedan barnsben, vilket har gett honom en enorm fordonskännedom, medan tiden inom sjukvården har lärt honom att behålla lugnet i stressiga situationer och alltid sätta medmänniskor i första rummet. Hans framtidsplan i staden är att bli polis. William vill kombinera sina tidigare erfarenheter för att göra gatorna tryggare. Hans mål är att använda sina bilkunskaper till att bli en skicklig förare, gärna inom Trafikpolisen i framtiden, samtidigt som hans erfarenhet av att hjälpa människor gör att han kan bemöta allmänheten med stor empati och respekt. Vid sidan av yrket vill han fortsätta vara aktiv på sociala medier för att visa en positiv och mänsklig sida av poliskåren. Målet är att bli en driven och pålitlig polis som staden kan lita på.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en mogen, engagerad och unik RP genom min karaktär William. Tack vare hans mångsidiga bakgrund kan jag skapa intressanta scenarion med många olika typer av spelare – oavsett om det handlar om att snacka bilar på en parkering, hjälpa någon som skadat sig, eller rulla ut på sociala medier för att skapa rolig interaktion i staden. Eftersom mitt mål är att William ska bli polis, kommer jag att bidra till en hög och seriös nivå på polis-RPn. Jag fokuserar på "sunt förnuft" och att göra scenarion roliga för båda parter, inte bara för att vinna. Mitt mål är att vara en trygg, social och driven spelare som sprider bra energi och bidrar till en levande och aktiv server
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att ditt mål inte är att vinna varje scenario, utan att scenariot ska bli roligt och spännande för både du och motpartens sida. Tex: Om jag är polis kör i en biljakt men min polisbil är skitsnabb, då ska jag inte bara göra den perfekta pit-manövern 10 sekunder in i jakten. Istället kan jag tex "råka" missa och kanske råka svänga lite får hårt. För att sedan ge den kriminella en chans att komma undan, vilket gör biljakten mycket roligare.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har faktiskt aldrig brutit mot reglerna eller blivit bannad/varnad på någon server. Jag har spelat RP ett tag nu och har alltid haft som princip att läsa igenom reglerna noga innan jag börjar spela på en ny server. För mig är det viktigt att hålla en hög och seriös RP-nivå direkt, och jag har stor respekt för staff-teamets arbete och de andra spelarnas upplevelse.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm: Du använder ditt fordon som ett vapen. Rdm: (Random death match) Du dödar någon utan anledning, tex. Du slår ner personen på torget utan att ha någon bakomliggande anledning till det.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat RP i över 5 år, samt varit medlem på Unive innan men blev av med rollen efter jag vart "rattad".
Vad är ditt discord namn? MossSwe
Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: William Ekarström, 2000-12-29
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Omtänksam, Praktisk
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: William Ekarström har en bakgrund som mekaniker, bilförsäljare och sjukvårdare. Det stora bilintresset har funnits sedan barnsben, vilket har gett honom en enorm fordonskännedom, medan tiden inom sjukvården har lärt honom att behålla lugnet i stressiga situationer och alltid sätta medmänniskor i första rummet. Hans framtidsplan i staden är att bli polis. William vill kombinera sina tidigare erfarenheter för att göra gatorna tryggare. Hans mål är att använda sina bilkunskaper till att bli en skicklig förare, gärna inom Trafikpolisen i framtiden, samtidigt som hans erfarenhet av att hjälpa människor gör att han kan bemöta allmänheten med stor empati och respekt. Vid sidan av yrket vill han fortsätta vara aktiv på sociala medier för att visa en positiv och mänsklig sida av poliskåren. Målet är att bli en driven och pålitlig polis som staden kan lita på.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en mogen, engagerad och unik RP genom min karaktär William. Tack vare hans mångsidiga bakgrund kan jag skapa intressanta scenarion med många olika typer av spelare – oavsett om det handlar om att snacka bilar på en parkering, hjälpa någon som skadat sig, eller rulla ut på sociala medier för att skapa rolig interaktion i staden. Eftersom mitt mål är att William ska bli polis, kommer jag att bidra till en hög och seriös nivå på polis-RPn. Jag fokuserar på "sunt förnuft" och att göra scenarion roliga för båda parter, inte bara för att vinna. Mitt mål är att vara en trygg, social och driven spelare som sprider bra energi och bidrar till en levande och aktiv server
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att ditt mål inte är att vinna varje scenario, utan att scenariot ska bli roligt och spännande för både du och motpartens sida. Tex: Om jag är polis kör i en biljakt men min polisbil är skitsnabb, då ska jag inte bara göra den perfekta pit-manövern 10 sekunder in i jakten. Istället kan jag tex "råka" missa och kanske råka svänga lite får hårt. För att sedan ge den kriminella en chans att komma undan, vilket gör biljakten mycket roligare.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har faktiskt aldrig brutit mot reglerna eller blivit bannad/varnad på någon server. Jag har spelat RP ett tag nu och har alltid haft som princip att läsa igenom reglerna noga innan jag börjar spela på en ny server. För mig är det viktigt att hålla en hög och seriös RP-nivå direkt, och jag har stor respekt för staff-teamets arbete och de andra spelarnas upplevelse.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm: Du använder ditt fordon som ett vapen. Rdm: (Random death match) Du dödar någon utan anledning, tex. Du slår ner personen på torget utan att ha någon bakomliggande anledning till det.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat RP i över 5 år, samt varit medlem på Unive innan men blev av med rollen efter jag vart "rattad".