Accepterad MosMos69 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MosMos69

Icke Medlem
Meddelanden
248
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199465613716/

Ditt Hex-ID: 110000159b9c994

Vad är din discord tagg? Amed15

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-05-05 221501.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag hade brist på kreativitet i min rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid sandy sen så började Byn Blocken skjuta där uppe så jag åkte iväg från sandy. Sen så kom en Rs4 bakom mig o började hetsa genom att kalla mig busunge, jag sa då åk härifrån o varnade dom. Dom åker fram hoppar ut o skjuter sen så åker jag till vägen utanför Sinful klubben då hoppar jag ut riktar på dom o dom kör vidare. Sen blev det en skottlossning eftersom att dom åkte fram o tbx med sin bil o sköt mot mig. Så körde jag runt för att skydda mig själv. Sen stannar jag framför sinful klubben hoppar ut o försvarar mig, åker sen 10m fram så jag it stog på Sinfuls mark o försvara mig. Sen så när jag skjutit ner en grabb så börjar åka därifrån o då bannar Emilia mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var it en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för olika saker förut men det senaste har det varit antigen ett dumt misstag elle små saker som Mild-ooc o röst efter karaktär.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat undvika att skjuta mot dom och bara gasa ifrån dom eller så borde jag ha stannat o skjutit och it andvänt min bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att it använda bilen som ett vapen och it bli provecerad utav folk som snackar skit o skjuter bara för att skjuta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka