Inaktuell MosMos69 | Ban Överklagan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MosMos69

Icke Medlem
Meddelanden
248
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199465613716/

Ditt Hex-ID: 110000159b9c994

Vad är din discord tagg? amed#8453

Vem var det som bannade dig? San (Inte längre staff)

Hur lång tid var din ban? Min ban är 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-03-09 213534.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? JAg kan förstå varför staff avlde att banna mig pga att jag körde väldigt snabbt igenom stan. Men den delen jag inte förstår är varför jag fick ban på PWG( Att inte rpa). Jag har clip på när jag ändå rpa även om det var dsync så känns det som att staff trodde att jag preja polisbilen som var på plats. JAg såg också att plois inte rpa på någon skada förutom att hans bil gick sönder. Tycker att staff ska kunna kontrolera bilarna som finns på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde igenom staden i en väldigt snabb bil. Då körde jag ner för en backe bredvid apple butiken då en polisbil kom runt hörnet. Då dsynca jag bilen så att den åkte iväg en bra bit. Bilen jag hade då var inte min det var en random persons men då efter jag rpat klart åkte jag vidare. Jag körde då bilen men jag började droppa frames osv. Jag såg på min skräm att bilen var uppe i luften 1 sek nästa så var jag på marken. Jag åkte lite till inte överdrivet eftersom att jag inte ville droppa frames igen då mitt internet är bajs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått 4 tidigare bans där jag tagit lärdom av varje ban. Förutom PWG Regeln men den är väldigt enkel samt svår att följa ibland.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat köra lagligare och tänka ut ur sunt förnuft för att inte förstöra rpen för mig och andra i omgivningen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har fått 4 tidigare bans där jag tagit lärdom av varje ban. Förutom PWG Regeln men den är väldigt enkel samt svår att följa ibland.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka