Accepterad MosMos69 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MosMos69

Icke Medlem
Meddelanden
248
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199465613716/

Ditt Hex-ID: 110000159b9c994

Vad är din discord tagg? Amed#5610 När jag blev bannad var det Amed#9999

Vem var det som bannade dig? Siggeed

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-06-09 004349.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är rätt medveten om varför Siggeed valde o banna mig, jag upplever själv att det jag gjorde var ett stort misstag och att det inte kommer förekomma igen, jag är van vid den kriminella rpn, jag var dum och valde och skjuta på en grabb som riktade vapen på mig även om jag inte innehavade kriminell rollen, ska jag vara hellt ärlig så hade jag inget o göra därför så gjorde jag det och nu märker jag att det jag gjorde var ett stort misstag och de kommer aldrig förekomma igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sköt precis ner mannen med ak i jönssons och åkte därifrån om jag minns rätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde felet och Siggeed hade 100% rätt i att banna mig, jag ska ta all skit för mina misstag och jag tycke Sigged gjorde det rätta valet o banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har lallat lite här o där, har haft mycket felaktiga sv bans där de bannat fel id osv

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha inte varit så dum och inte innehava vapnet från första början och inte skapa en så stor kaos med att skjuta personen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag inte ska rpa kriminell utan krim roll.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Asså det skulle vara skönt om du kunde förstå min del av scenariot. Men som sagt var det mest mitt fel och det känns som att detta var en av de banns jag lärt mig mest av. Så skulle verkligen vilja ha en andra chans för att bevisa att jag lärt mig och kan bättre än så. Utan en andra chans kan man aldrig visa vad man lärt sig.

Senast ändrad:
Mina tidigare bans är mycket om att min voicechanger inte varit bra o buggats lite här och där. Sen har typ 3 st varit felaktiga. Ville bara förklara vrf siffran är så stor så det inte ser fel ut

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka