- Meddelanden
- 248
- Reaction score
- 15
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed
Vad heter du på discord? Amed#8453
Ange ditt födelsedatum 15 Juni 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Måm-Fre 16-23
Fre-Sön 10-02
Hur länge har du varit medlem på Unive? Varit medlem 3+ månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har 4 tidigare bans. Jag kunde inte ta screenshot men kan bevisa det till staff om jag bli dragen.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Sv uppgift är att hålla koll på servern. Jag som Sv ska ta åtgärder på folk jag ser göra dumheter men ska inte följa efter folk o söka mig till problem. En Sv arbete är att ta ansvar på servern eftersom att staff inte kan specca personer 24/7.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Sv för att jag tycker personligen att jag är väldigt aktiv och ser folk ofta göra regelbrott. Då som sv skulle jag kunna ta små åtgärder som staff senare få forsätta på för att lösa problemet.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att man T.ex ser någon man känner göra regel brott och inte bryr sig utan man låter sin vän gå för att man känner dom eller att man själv gör flertal regel brott som Servervakt.
Abuse kan vara att man revar sig för man är låg på törst eller att man revar en polare för att han ber om det istället för att rpa på det. Eller att man har toogleid på under scenario t.ex som stormning för att man ska kunna se personers id och veta var dom är.
Vad heter du på discord? Amed#8453
Ange ditt födelsedatum 15 Juni 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Måm-Fre 16-23
Fre-Sön 10-02
Hur länge har du varit medlem på Unive? Varit medlem 3+ månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har 4 tidigare bans. Jag kunde inte ta screenshot men kan bevisa det till staff om jag bli dragen.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Sv uppgift är att hålla koll på servern. Jag som Sv ska ta åtgärder på folk jag ser göra dumheter men ska inte följa efter folk o söka mig till problem. En Sv arbete är att ta ansvar på servern eftersom att staff inte kan specca personer 24/7.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Sv för att jag tycker personligen att jag är väldigt aktiv och ser folk ofta göra regelbrott. Då som sv skulle jag kunna ta små åtgärder som staff senare få forsätta på för att lösa problemet.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att man T.ex ser någon man känner göra regel brott och inte bryr sig utan man låter sin vän gå för att man känner dom eller att man själv gör flertal regel brott som Servervakt.
Abuse kan vara att man revar sig för man är låg på törst eller att man revar en polare för att han ber om det istället för att rpa på det. Eller att man har toogleid på under scenario t.ex som stormning för att man ska kunna se personers id och veta var dom är.