Accepterad MosMos69 | Ansökan till Servervakt (eliasc123) [troun]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MosMos69

Icke Medlem
Meddelanden
248
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad heter du på discord? Amed#8453

Ange ditt födelsedatum 15 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Mån-Tors 15-23 Då jag Tis,Ons,Fre har träning 2 timmar men rpar sådan efter.
Fre-Sön 10-02 Då jag tar små raster där imellan för att äta o göra lite läxar ibland.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Varit medlem 3+ månader nästan mitt fjärde

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har 4 tidigare bans. Jag kunde inte ta screenshot men kan bevisa det till staff på intervjun.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Sv uppgift är att hålla koll på servern. Jag som Sv ska ta åtgärder på folk jag ser göra dumheter men ska inte följa efter folk o söka mig till problem. En Sv arbete är att ta ansvar på servern eftersom att staff inte kan specca personer 24/7. En servervakt är en förebild till medlemmar på servern då staffs inte kan göra 100 saker samtidigt. Då är en SV där för att underlätta en staffs hårda och tuffa arbete. ALLA servervakter ska kunna alla regler utantill. En servevakt har flera uppgifter som att se till att inga regelbrott skes. Servervakter ska vara en bra förebild för servern som sagt och är där inte för att gå runt och lalla och göra massa olämpliga saker som inte ens har något till rp att göra. Som servervakt ska man inte leta efter problem utan att man ska hitta problem alltså jag ska ej leta efter folk som utgör regelbrott, regelbrott som servervakt är förbjudet inom min åsikt. Servervakter ska banna personer eller kicka ifall de utgör regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Sv för att jag tycker personligen att jag är väldigt aktiv och ser folk ofta göra regelbrott. Då som sv skulle jag kunna ta små åtgärder som staff senare få forsätta på för att lösa problemet. Det bästa med mig är att jag vill hjälpa till servern och få bort alla lallare på servern och problemspelare. Sedan vill jag göra unive till en bättre och tryggare plats genom att då få bort alla som lallar och allämnt inte sköter sig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara att man T.ex ser någon man känner göra regel brott och inte bryr sig utan man låter sin vän gå för att man känner dom eller att man själv gör flertal regel brott som Servervakt.
Abuse kan vara att man /revive sig själv för man är låg på törst eller att man revar en polare för att han ber om det istället för att rpa på det. Eller att man har toogleid på under scenario t.ex som stormning för att man ska kunna se personers id och veta var dom är. Att vara korrupt/abusar sina perms leder till allvarliga konsekvenser för det leder till indragna roller,blacklist från servern.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka