viggo_the_one
Icke Medlem
- Meddelanden
- 15
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199128538614/
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo
Vad är ditt discord namn? hey_its_me!?#8587
Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2021
Berätta om din karaktär. han är snäll älskar att hjälpa folk och år omtänksam
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag har spelat på unive hjätte länge och jag vill jobba med något anat än postnord
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är den besta serven jag har spelat på och att alla är så snälla och att det är bra rp
Hur hittade du Unive? jag spelade på en anna n server förut men mina kommpisar sa att jag skulle pröva Unive men i början så tyckte inte jag att den var så bra men nu älskar jag Unive
Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill vara så bra på rp som möjligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli polis och hjälpa till
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag är aktiv varge dag nästan
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo
Vad är ditt discord namn? hey_its_me!?#8587
Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2021
Berätta om din karaktär. han är snäll älskar att hjälpa folk och år omtänksam
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag har spelat på unive hjätte länge och jag vill jobba med något anat än postnord
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är den besta serven jag har spelat på och att alla är så snälla och att det är bra rp
Hur hittade du Unive? jag spelade på en anna n server förut men mina kommpisar sa att jag skulle pröva Unive men i början så tyckte inte jag att den var så bra men nu älskar jag Unive
Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill vara så bra på rp som möjligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli polis och hjälpa till
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag är aktiv varge dag nästan