Nekad mortem | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mortem

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Achmodin/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Alben#1603

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2009

Berätta om din karaktär. namnet på min karaktär är Gustav Lennartson när Gustav var 14 dog hans föräldrar i en tragisk olycka trots att han gick i skolan samtidigt som han jobbade gjorde han så att det funkade idag är Gustav 20 år och lever ett bra liv Gustav är en väldigt prat glad människa som gillar meka med bilar och gå på morgonpromenader Gustavs intressen är hockey bilar och fotboll han gillar också att hjälpa folk med saker som att klippa någons gräsmatta eller att hjälpa gammla över gatan

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för jag har ett schysst och bra Roleplay spelande. Unive är den servern för mig som jag tycker har bäst RP nivå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? på denna fina och bra servern kommer jag sprida glädje och en bra rp. min karaktär Gustav kommer bidra med en bra och värklig rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska kunnabåde förlora och vinna och ta det, sedan att man ska göra scenariot roligt för båda parterna och att man inte bara satsar på att själv vinna allt hela tiden för då blir det inte lika kul.

Hur hittade du Unive? helt ärligt minns jag inte hur jag hitta unive jag tror jag titta på Youtube och twitch så kolla jag på någon där.

nekad utveckla frågan Vad kan du bidra med till serverns RP och Varför ska just du bli Medlem på Unive?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka