Nekad Morres | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9morre

Icke Medlem
Meddelanden
190
Reaction score
12
Ange ditt födelsedatum: 14 Maj 2008

Vad heter du på discord? Morre#1729

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 93

Hur aktiv kommer du att vara? Varje dag

Vad heter du? Thomas Levin

Hur gammal är du? 72

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, har gått på simskola som liten.

Varför vill du bli polis? Har hela mitt liv velat bli polis, och min farfar var polis och berättade alltid hur det var på hans tid. Detta är en chans att skydda folket och visa folket att det finns folk som kan skydda dem. Och vill skaffa en säkrare stad och vill ha säkrare gator och vill att alla sska känna sig säkra i sin miljö.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att skydda och visa att det är en säker stad. Att vara en seriös polis som tar jobbet på allvar och visa allt jag kan. Att visa att man finns här för alla i samhället och inte bara för att tjäna pengar.

Vad vet du om yrket i helhet? Att det finns ett bra personer som jobbar där. Det finns mång val möjligheter inom det, och att det finns många

Har du några tidigare erfarenheter? Nej tyvärr inte men har haft kontakt med folk innan som är poliser och som har förklarat mycket.

Hur är du som person? Är en bra och god medveten person. Är seriös och kan ta mycket kritik och är mycket bra på att lyssna.

Är det något vi bör veta om dig? Att ni kan stöta på en riktig skön prick, typ som mig

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka