Accepterad Morres | Chef-jobb ansökan [Unicorn] [Lucas!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9morre

Icke Medlem
Meddelanden
190
Reaction score
12
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Unicorn

Vad heter du IRL? Moritz

Vad heter du på discord? Morre#1729

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 8 månader

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till att anställda förekommer med bra exempel, tex att Unicorn är känt för sin bra rp, och sina utvecklade scenarion. Vill se till att dem anställda har bra rp, om jag ser att det pågår någon slags korruption eller att dem bara inte kan bete sig och mina anställda inte kan följa en enkel regel som "Suntförnuft". När jag säger detta menar jag på att dem anställda ej går runt och säger fular ord till kunder, slår kunder elle liknande. Detta förekommer väldigt sällan irl och det kallas rp för en anledning. Kommer se till att både kunder och anställda känner sig trygga på platsen och visa för folk att det är en bra arbetsplats men även en plats för kul, och social rp. Kommer se till att det ofta finns event / roliga saker som kommer under hålla jobbet / serverns rp. Jag kommer se till att rpn rullar på och att det blir bra. Då jag är krimminell så kanske jag kommer ha scenarion som utspelar sig där, som det är i irl så finns det ofta platser / butiker som används för gängs möten och liknande. Detta kommer få en ny rp och roligare scenarion som kan bli mer utvecklade än vissa andra. Även när det är stängt så kanske det förekommer drog förhandlingar / vapen handel där, för en mer utvecklad rp.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef på tex Lindroths där man får lära sig hur man anställer, pratar och tar intervjuer med folk. Det är en självklarhet att kunna faktura systemet och vet hur dessa saker funkar. Vet även hur man ska utveckla rpn genom att använda /me /sme och /e för att få en så rolig och utvecklad rp som möjligt. Vet hur man styr upp event och andra roliga saker så att rpn känns rolig och att folk vet att det är en rolig plats.

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara inne så ofta som möjligt, speciellt under lovet nu. Flera timmar per dag, dem timmar jag ej är inne kommer jag se till att folk , tex anställda kommer hålla Unicorn aktivt så det är öppet.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja alltid

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka