Nekad Morres | Chef-jobb ansökan (Simmekung)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9morre

Icke Medlem
Meddelanden
190
Reaction score
12
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänst Chef

Vad heter du IRL? Moritz

Vad heter du på discord? Morre#1729

Hur gammal är du? 14 fyller 15

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 1 år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till så att det blir mer Aktivt än vad det har varit innan sedan kommer jag även utveckla scenarion som görs med oss. Kommer se till att dem som jobbar där fattar att det ska vara hög rp nivå och ha den bästa möjliga sociala rpn som går att uppnå. Kommer se till så dem som blir anställda får den utbidlning dem behöver även se till att dem vet hur de går till etc. Jag har framtids planer för Räddningstjänst för att utveckla scenarion så fullt ut och se till att det blir roligt för båda parterna.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef på tex Lindroths, Unicorn där man får lära sig hur man anställer, pratar och tar intervjuer med folk. Det är en självklarhet att kunna faktura systemet och vet hur dessa saker funkar. Vet även hur man ska utveckla rpn genom att använda /me /sme och /e för att få en så rolig och utvecklad rp som möjligt. Vet hur man styr upp event och andra roliga saker så att rpn känns rolig och att folk vet att det är en rolig plats.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta som möjligt under dagarna speciellt på helger

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka