Nekad Morres | Chef-jobb ansökan [Securitas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9morre

Icke Medlem
Meddelanden
190
Reaction score
12
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Moritz

Vad heter du på discord? Morre#1729

Hur gammal är du? 14 ( 2008 ) 15 om nån månad

Hur länge har du spelat på Unive? Drygt 1 år

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till att alla anställda har en bra rp och även jag. Securitas aktivitet ska höjas extremt och jag vill se det. Jag kommer se till att alla sköter sig och fixa så att Prov Anställda får den hjälp dem behöver vid en ny anställning. Kommer se till att dem anställda lär sig att det ej är okej att springa runt och använda sig av sina tjänste vapen för "kul". Det kommer ja ta fulla alvar. Då många inte vet hur man gör eller vad man ska göra ibland. Kommer se till så att kunderna och anställda känner sig glada med sitt jobb och att det ska både vara roligt, trevligt och även känner sig trygga. Det ska vara ett utvecklat jobb och folk ska känna att Securitas har bra rp och att dem som är med under scenarion / kommer dit ska inte känna att dem ej kan åka dit bara för att det känns konstigt och att det bara är massa lall. Jag kmr även hålla koll på om Korruiption pågår bland någon anställd då det inte alltid är jätte enkelt för staffs att hålla koll på det. Securitas irl har det seriöst och är riktigt seriöst yrke.

Jobbet ska kännas realistiskt och verkligt som det skulle vara i verkligheten och inte skit snack som verkligen inte skulle förekomma på en ekta arbetsplats. Mina framtidsplaner är att höja aktivet rejält, se till att mina anställda tar yrket seriöst, bra rp, sköta svåra scenarion snyggt. Jag vet att alla kan göra misstag i rp, det är inte alltid så lätt. Alla kan göra misstag liksom och ingen är perfekt. Men det viktigaste är att göra sitt bästa

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef på tex Lindroths, Unicorn, Vianor. Även jobbat som polis flertal gånger så har erfarenhet som där. Där man får lära sig hur man anställer, pratar och tar intervjuer med folk. Det är en självklarhet att kunna faktura systemet och vet hur dessa saker funkar. Vet även hur man ska utveckla rpn genom att använda /me /sme och /e för att få en så rolig och utvecklad rp som möjligt. Vet hur man ska hantera korrupta anställda och hur det går till med staff ärende och liknande.

Hur ofta kommer du vara inne? Flera timmar om dagen
Måndag 16:00 - 18:00 då jag har träning
Tisdag 16:00 - 23:00
Onsdag 16:00 - 18:00 då jag har träning
Torsdag 16:00 - 23:00
Fredag Så länge det behövs
Lördag Så länge det behövs
Söndag Så länge det behövs

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status