Nekad Morres | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9morre

Icke Medlem
Meddelanden
190
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198299581645/

Ditt Hex-ID: steam:110000114398ccd

Vad är din discord tagg? morresb

Vem var det som bannade dig? Limpis

Bild på banmeddelande: banlmpis.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja, det är ganska uppenbart varför Limpis valde att banna mig nu när jag kollar tillbaka på det. Jag skulle köra efter en kille och då mitt i allt så kommer hans kompis springande emot mig, då så kör jag över honom utan mening. Jag kan tänka mig att ifrån Limpis synvinkel ser det mycket ut som att jag medvetet kör över honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har precis spawnat Piren tagit ut min hoj jag kör bort ner längst ner på piren då jag skulle skriva en sak till min kompis på Discord. Efter det så kommer det en kille "icke medlem" då säger han att jag ska kliva av min hoj och komma med honom. Jag fattar nästan direkt vad han vill då Icke medlemmar kan starta ett fordon utan nyckel, så jag låser Mcn och hoppar av. Som jag tänkte så försöker han direkt hoppa på min hoj men eftersom den är låst så kan han ej. Då börjar jag skratta lite för jag tyckte det var lite löjligt, sedan börjar jag jävlas lite med honom på olika sätt. Sen kommer det en till kille som jag antar är hans kompis och börjar springa efter. Har inte pratat ett ord med denna kille utan jag har bara pratat med han andra som försökt sno min hoj. Sedan springer han som försökt sno min hoj iväg och jag tänker köra efter. Då när jag börjar gasa så kommer han andra killen springandes och jag hinner inte tänka på att han skulle springa in i mig innan jag råkar köra över honom. Efter det fortsätter jag köra mot han som försökt sno min hoj. Dumt beslut att kanske inte rpa med han jag råka köra över och det står jag för.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle inte säga att Limpis har bannat mig felaktigt då jag tänker att det såg ut som jag medvetet körde över och vdmade han . Men i principen har jag inte någon vinst på att ens köra över honom, har inte heller ens pratat med honom så vet inte varför jag skulle vilja köra över honom.

Själv tycker jag att det är en felaktig ban då jag ej medvetet körde över honom, dock ska jag tänka på att i framtiden även om jag råkar köra över någon att ALLTID rpa med dem.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fyra tidigare bans, två av dem är senaste månaden tror jag då jag kom tillbaka efter en paus från rpande och var lite ring rostig och fick två korta bans jag sedan fick unban från. Innan det har jag ej varit bannad på ca 1,5 år.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa med han jag råkade köra över och försökt tänkt mig för innan jag gasade iväg med hojen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att tänka på att alltid försöka rpa med dem jag råkat köra på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Ni kan stänga & arkivera den då bannen går ut om ca 20min

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka