- Meddelanden
- 190
- Reaction score
- 12
Vad är ditt namn i verkligheten? Moritz
Ditt discordnamn: Morre#1729
Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2008
Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff då jag har mycket bra insyn på vad detta går ut på och även att jag har spelat på Unive så länge så jag kan allting som behövs för att kunna ta hand om Staff yrket. Staff yrket har ja tänkt att bli länge men har ej haft tiden / orken att ta hand om det. Men nu jag känner att det är dags och jag kommer ta det på största allvar.
Staff känns som något som skulle passa mig då jag har ibland som servervakt har behövt ta situationer där folk undrat, klagat, frågat osv. Dessa saker har jag på ett bra sätt kunna besvara utan problem. Jag har kört på Unive drygt 1 år och har sammanlagt 2 Bans. Dessa bans är 1 dars bannar som är lagda 16 April 2022 och 19 April 2023. Detta var när jag va relativt ny till rp och ej var den bästa på att använda mig att /sme och andra rp möjligheter.
Jag kommer passa som staff då jag är målmedveten och har det som behövs för att vara staff. Jag kommer satsa på det och ta det seriöst. Jag är en mogen person och genom att välja just mig kommer ni och jag få stora möjligheter att påverka serverns spelare, rp nivå och bara servern allmänt. Jag kommer se till att det som jag gör påverkar folk på ett positivt sätt och kommer alltid se till att göra mitt bästa.
Jag är bra på att prata med folk och hjälpa till när de behövs i svåra situationer. Kan även hantera stressiga saker och se till att få kontroll på det. Jag är väl påläst inom reglerna och kan som sagt detta som skrivet i sten.
Kommer sikta på att bli en av de bästa men är inte här för att toppa och ta det som en tävling. Är här för att skapa gott community som tar det på ett seriöst sätt.
JAG ÄR EJ MESIG OCH TAR ALLT SERIÖST, ÄR HÅRD SOM STEN
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Flera timmar om dagen
Måndag 16:00-18:00 då jag har träning, till 22:00
Tisdag 16:00-22:00/23:00
Onsdag 16:00-18:00 då jag har träning, till 22:00
Torsdag 16:00-22:00/23:00
Fredag 16:00- Tills det inte behövs
Lördag Så länge de behövs
Söndag Så länge det behövs
( Kan vara olika från dag till dag och vecka till vecka, tex lov, röd dag osv )
Hur länge har du spelat på Unive? Drygt 1 år
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja har erfarenheter inom kommandon osv. Har ej varit staff på Unive innan tyvärr. Kan flera kommands däremot. Jag har varit Servervakt på servern länge och inte haft några som helst problem med staff om att abuse osv.
/unfreeze (id) du slutar frysa personen så han / hon kan röra sig igen.
/skin (id) du ger personen en meny som dom kan byta kläder och hyd färg på och mer.
/goto (id) du teleporterar till denna person.
/bring (id) du teleporterar denna person till dig.
/tpm du teleporterar till där du lagt en markör på mappen.
/tp (koordinat) du teleporterar dig till en viss koordinat.
/m (id) skickar medelande till en viss person ic.
/dv (radius) man tar bort ett fordon, men det kommer tillbaka till ägarens garage efter restart.
/toggleid man ser allas id.
/togglename man ser allas steam namn.
/ooc man skriver till alla i hela servern t.e.x om folk spammar i blocket så skriver man /ooc sluta spamma blocket!
/who (id) man ser vad den har för roller t.e.x krim, medlem.
/setjob (id) jobb) Man anställer en person till ett jobb t.e.x ett gäng blir uppstartad så gör donations ansvariga denna
kommando.
/svban (id) (andledning) man bannar en person i 60 minuter / 1 h.
/kick (id) (andledning) man kickar någon från servern fast dom kan gå in precis efter igen.
/ban (id) (andledning) (längd) man bannar någon hur länge som helst.
/banoffline (hex id) (längd) (andledning) man bannar någon som inte är online.
/unban (hex id) man unbannar någon.
/banhistory (id) man ser hur många gånger en person har blivit bannad.
/search (steam) man ser doms hex igenom steam namn. " tror det är rätt kommando.
/clearinventory (id) man rensar personens saker / inventory.
/clearall Jag tror det är att alla på serverns inventory blir borta.
/pedmeny (id) man ger personen en ped menu.
/sc man skriver i en staff chat som bara staffs har tillgång till.
/sv man skriver i en chat där bara servervakter eller staffs har tillgång till.
/announce man skriver till hela servern ooc för att informera alla om något.
/giveitem (id) man ger en sak t.e.x en ak.
/givecash (id) (hur mycket) man ger pengar till en viss person.
/addkey (namn?) man spawnar en nyckel.
_________________________________________________________________________________
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan jobba inom allt, siktar ej på något speciellt utan är här för att bli något o sedan bli bra på det.
Ditt discordnamn: Morre#1729
Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2008
Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff då jag har mycket bra insyn på vad detta går ut på och även att jag har spelat på Unive så länge så jag kan allting som behövs för att kunna ta hand om Staff yrket. Staff yrket har ja tänkt att bli länge men har ej haft tiden / orken att ta hand om det. Men nu jag känner att det är dags och jag kommer ta det på största allvar.
Staff känns som något som skulle passa mig då jag har ibland som servervakt har behövt ta situationer där folk undrat, klagat, frågat osv. Dessa saker har jag på ett bra sätt kunna besvara utan problem. Jag har kört på Unive drygt 1 år och har sammanlagt 2 Bans. Dessa bans är 1 dars bannar som är lagda 16 April 2022 och 19 April 2023. Detta var när jag va relativt ny till rp och ej var den bästa på att använda mig att /sme och andra rp möjligheter.
Jag kommer passa som staff då jag är målmedveten och har det som behövs för att vara staff. Jag kommer satsa på det och ta det seriöst. Jag är en mogen person och genom att välja just mig kommer ni och jag få stora möjligheter att påverka serverns spelare, rp nivå och bara servern allmänt. Jag kommer se till att det som jag gör påverkar folk på ett positivt sätt och kommer alltid se till att göra mitt bästa.
Jag är bra på att prata med folk och hjälpa till när de behövs i svåra situationer. Kan även hantera stressiga saker och se till att få kontroll på det. Jag är väl påläst inom reglerna och kan som sagt detta som skrivet i sten.
Kommer sikta på att bli en av de bästa men är inte här för att toppa och ta det som en tävling. Är här för att skapa gott community som tar det på ett seriöst sätt.
JAG ÄR EJ MESIG OCH TAR ALLT SERIÖST, ÄR HÅRD SOM STEN
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Flera timmar om dagen
Måndag 16:00-18:00 då jag har träning, till 22:00
Tisdag 16:00-22:00/23:00
Onsdag 16:00-18:00 då jag har träning, till 22:00
Torsdag 16:00-22:00/23:00
Fredag 16:00- Tills det inte behövs
Lördag Så länge de behövs
Söndag Så länge det behövs
( Kan vara olika från dag till dag och vecka till vecka, tex lov, röd dag osv )
Hur länge har du spelat på Unive? Drygt 1 år
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja har erfarenheter inom kommandon osv. Har ej varit staff på Unive innan tyvärr. Kan flera kommands däremot. Jag har varit Servervakt på servern länge och inte haft några som helst problem med staff om att abuse osv.
/unfreeze (id) du slutar frysa personen så han / hon kan röra sig igen.
/skin (id) du ger personen en meny som dom kan byta kläder och hyd färg på och mer.
/goto (id) du teleporterar till denna person.
/bring (id) du teleporterar denna person till dig.
/tpm du teleporterar till där du lagt en markör på mappen.
/tp (koordinat) du teleporterar dig till en viss koordinat.
/m (id) skickar medelande till en viss person ic.
/dv (radius) man tar bort ett fordon, men det kommer tillbaka till ägarens garage efter restart.
/toggleid man ser allas id.
/togglename man ser allas steam namn.
/ooc man skriver till alla i hela servern t.e.x om folk spammar i blocket så skriver man /ooc sluta spamma blocket!
/who (id) man ser vad den har för roller t.e.x krim, medlem.
/setjob (id) jobb) Man anställer en person till ett jobb t.e.x ett gäng blir uppstartad så gör donations ansvariga denna
kommando.
/svban (id) (andledning) man bannar en person i 60 minuter / 1 h.
/kick (id) (andledning) man kickar någon från servern fast dom kan gå in precis efter igen.
/ban (id) (andledning) (längd) man bannar någon hur länge som helst.
/banoffline (hex id) (längd) (andledning) man bannar någon som inte är online.
/unban (hex id) man unbannar någon.
/banhistory (id) man ser hur många gånger en person har blivit bannad.
/search (steam) man ser doms hex igenom steam namn. " tror det är rätt kommando.
/clearinventory (id) man rensar personens saker / inventory.
/clearall Jag tror det är att alla på serverns inventory blir borta.
/pedmeny (id) man ger personen en ped menu.
/sc man skriver i en staff chat som bara staffs har tillgång till.
/sv man skriver i en chat där bara servervakter eller staffs har tillgång till.
/announce man skriver till hela servern ooc för att informera alla om något.
/giveitem (id) man ger en sak t.e.x en ak.
/givecash (id) (hur mycket) man ger pengar till en viss person.
/addkey (namn?) man spawnar en nyckel.
_________________________________________________________________________________
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan jobba inom allt, siktar ej på något speciellt utan är här för att bli något o sedan bli bra på det.
Senast ändrad: