Nekad morre | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

morre

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199133828304

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes Mårtensson

Vad är ditt discord namn? Kebab gäddan#6209

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 25årig kille som heter Zack Michalski, Han kommer från Polen där han är uppväxt i ett getto han såg vägen med knarket för att tjäna pengar till sin familj. När han var 18år fick han fly till Sverige för han var förföljd i Polen av några kriminella. Zack är en väldigt snäll person mot de flesta men kan också vara bestämd. Nästan hela livet har han varit kriminell men nu har han slutat efter kommit till Multistaden. Han har alltid haft ett intresse för bilar och motorer, han har jobbat som mekaniker i polen en kort stund men fick inte bra betalt. Nu är Zack redo för att starta en karriär inom bil handel.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli Whitelistad för det verka va en bra server sen så vill jag höja min RP nivå så mycket som möjligt, Vill gärna hjälpa er att utveckla servern också så den bli bättre och bättre. Roligt att träffa nytt folk också.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill prova er server för den är en av dom största serverana i Sverige och verka väldigt omtyckt. Spela med kompisar och träffa nytt folk.

Hur hittade du Multistaden? Det var kompisar som sa att jag skulle testa denna server och nu ska jag testa den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha så roligt som möjligt och kunna ha en högre RP nivå

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka