Nekad morre | Whitelist ansökning [Johanewon] [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

morre

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199133828304

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes Mårtensson

Vad är ditt discord namn? Kebab gäddan#6209

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Jag spelar en karaktär som heter Johannes pålsson . Johannes är en 21 årig kille född och uppvuxen i multistaden. Som individ är Johannes en väldigt trevlig, vänlig, engagerad och nyfiken person som tycker om att snacka och träffa nya människor. Han är redan en ganska omtyckt person av många i staden. Han är ute efter att skaffa sig ett stabilt och lönsamt jobb. Han är mycket intresserad av motorer och alla olika fordon. Johannes är rätt duktig med händerna och bryr sig inte om att bli smutsig då och då. Under hans fritid gillar han att åka runt och glida i bilar tillsammans med sina polare. Ibland kan han vara stökig eftersom att han växt upp i multistadens undervärld som han nu försöker ta sig ifrån och bli en vanlig . Johannes är ny muckad och har tänkt på sina misstag.
Jag kommer att spela Johannes som karaktär med en självsäkerhet och drivande personlighet och försöka stärka hans personliga egenskaper. Jag vill inte spela Johannes som alla andra karaktärer utan göra något utstickande.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en social person som gillar att rpa med folk, jag tröttnade på fivem ett tag men sen hittade jag multistaden och tyckte att de var en rolig server att spela på. De jag kan bidra till serven med är humor, rolig rp, hjälpsamhet mot andra personer. Jag har ganska mycket erfarenhet inom rp då jag har varit sjukvårdare, polis, mekaniker. Jag gillar utmaningar och jag känner att Multistaden kommer ge mig dem utmaningarna inom rp som jag behöver för att bli en bättre rpare. Servern har också många olika jobb inom samma ämne, som till exempel bilfirmorna och de är någonting som jag inte har varit med om innan. Jag gillar de eftersom att de finns flera jobb då och många olika val att välja från.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker servern har en bra balans på seriös rp och rolig rp, alla verkar trevliga. Jag vill utveckla min förmåga att rpa på servern genom att få whitelistade jobb som till exempel mäklare eller bilförsäljare och jag känner att denna servern är bra till de eftersom att alla jag har träffat har varit seriösa rpare som också vill utveckla sin rp.

Hur hittade du Multistaden? En kompis tipsade om denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill att andra ska ha en bra upplevelse och jag tror att andra får de genom att man rpar sariöst men att man kan blanda in skämt i det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka