Nekad morre | Whitelist ansökning [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

morre

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? Steams gemenskap __ Kebab gäddan

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Vad är ditt discord namn? Kebab gäddan#6209

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 1998

Berätta om din karaktär. gubben ska heta Zack Andersson,22år, känslor och intressen vara lite halv kriminell och köpa bilar och hänga runt i staden me vänner.

Varför ska just du bli whitelistad? Ska testa på rp och ha kul med vänner och jobba.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? verka va en bra server med riktiga rp are

Hur hittade du Multistaden? var inne och kollade svenska servers då kom denna upp

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha så roligt som möjligt och ska nya vänner

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? har inte kört på nån server innan

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199133828304/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes Mårtensson

Berätta om din karaktär. gubben ska heta Zack Andersson,22år, känslor och intressen han ska ha ett intresse för bilar och kriminaliteten

Varför ska just du bli whitelistad? Ska testa på rp och börja strema kanske,

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? verka va en omtyckt server med många spelare

Hur hittade du Multistaden? jag Sökte på svenska servrar då kom denna upp och verkade bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha så roligt som möjligt och ska nya vänner och starta stream kanske då.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? har inte kört på nån server innan så jag ska testa denna server.

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199133828304/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes Mårtensson

Berätta om din karaktär. gubben ska heta Zack Andersson,22år, känslor och intressen han ska ha ett intresse för bilar och kriminaliteten

Varför ska just du bli whitelistad? Ska testa på rp och börja strema kanske,

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? verka va en omtyckt server med många spelare

Hur hittade du Multistaden? jag Sökte på svenska servrar då kom denna upp och verkade bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha så roligt som möjligt och ska nya vänner och starta stream kanske då.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? har inte kört på nån server innan så jag ska testa denna server.

Tillbaka