Nekad morre | Whitelist ansökning [Axos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

morre

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199133828304

Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes Mårtensson

Vad är ditt discord namn? Kebab gäddan#6209

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 1998

Berätta om din karaktär. Han heter zack Daniel Andersson han är 25år gammal, Han är bror till Petter och Jerry, han flyttade till multistaden när han var 18år gammal Hans familj bor kvar i Sjöbo. Zack har alltid varit snäll mot andra och ställt upp för vänner. Han har alltid också haft ett intresset vid motorer, han har jobbat som bil mekaniker på Audi.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har titta mycket på RP på twitch och tänk jag borde testa på RP, men det har aldrig vetat vilken server jag ska gå med i... Så nu har jag bestämd mig för denna server. Jag ska köra 100procent äkta RP inte bryta mott några regler eller RDM har läst alla regler också.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har letat länge efter en bra server tillslut bestämde jag mig för att välja denna, ni har väldigt många spelare och ansvariga. Så jag tänkte detta måste va en server med många seriösa RPare.

Hur hittade du Multistaden? Jag har sett denna server på twitch den har verkat vara rolig, efter de sökte jag på den och såg hur många spelare det var.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha det så roligt som möjligt skaffa nya vänner och känna cash såklart. Hjälpa er med att få ut dom spelare som ska inte vara här desto bättre RP.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har inte spelat på nån annan server bara kollat twitch som sagt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka