Nekad morranh | Medlem ansökning (RogerXD)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

morranh

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198447072380/

Vad är ditt namn i verkligheten? Morris Hellström

Vad är ditt discord namn? morranh#1297

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Felix Bellström och han är 25 år gammal. Han hade en jätte tuff barndom han såg hans pappa döda en man när var bara var 8 år gammal. Hans pappa var gäng ledare och när hans mamma och hans pappa skilde sig så flyttade han med hans pappa till Unive city. Men när han var 14 år så dog hans pappa i en bil olycka. Och han blev hemlös men så kom det en jätte snäll gubbe och hjälpte han. Och nu tar han staden med storm för han vill göra sin pappa stolt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill ha så bra RP som mögligt men även ha och ha det roligt med polarna och ha ett stabil jobb

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en bra server och har ett bra Community jag har letat efter en bra server länge och denna är jag intresserad av

Hur hittade du Unive? en bra vän till mig tipsade om denna serven

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att ha så bra rp/rpa som mjöligt men sen ska man ha kul och andra ska ha kul med

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få ett stabilt Job och kanske bli chef och så sen vill jag ta staden med storm

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka