Accepterad morranh | Medlem ansökning (M1zzY)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

morranh

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Morris

Vad är ditt discord namn? Morranh#6471

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Hej, mitt namn är Abdi Svesson! Jag är 22 år gammal och kommer från Stockholm, men flyttade till Unive för att lägga mitt gamla liv bakom mig. Abdi var en yrkeskriminell men han flydde Stockholm för att börja ett nytt liv. Jag älskar att jobba med bilar och är mycket noggrann med det jag gör. Även om det kan vara klurigt ibland så tycker jag om att ta ansvar och testa nya saker. Jag har en bred kunskap om mekanik och brinner för att laga bilar. Jag är ambitiös och har gått på olika klasser för att förbättra mina kunskaper. Jag har ett stort intresse för bilar och älskar att lära mig nya saker hela tiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att göra så att servern är både spännande och realistisk. Jag lovar att jag inte kommer att bryta mot reglerna och bara köra omkring som om jag inte bryr mig. Jag har tidigare erfarenhet inom rollspel, och jag lovar att göra mitt bästa för att skapa en verklighetstroget och rolig upplevelse.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man är misstänkt för ett brott och blir stoppad av polisen behöver man inte fly, men det är givetvis möjligt. Alternativt kan man välja att stanna och samarbeta med polisen.

Hur hittade du Unive? Spelat på denna servern innan och så har jag titta mycket på Twitch och Youtube

Vidare till intervju du har 48 timmar pö dig o ta intervju annars så blir den nekad lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka