Inaktuell morranh | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

morranh

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198447072380/

Ditt Hex-ID: 11000011d04147c

Vad är din discord tagg? Morranh#6471

Vem var det som bannade dig? T4arget

Bild på banmeddelande: f6c6f66be4447b061d25d6d260445db6.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag byte kläder i ett garage

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag byte kläder och rpade på att det låg kläder i lådorna i gambinos garage och så blev jag bannad för failrp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig bann för att jag rpade på att det låg kläder i lådorna och det var ingen annan där för dom trodde inte jag rpade på att det låg i lådorna som sagt och då vart jag bannad i 4 dagar men jag tycker att det är lite löjligt att bli sicklad i 4 dar på mitt påsklov och hade fattat i någon timme men det är ju bara löjligt att man rpade ju. och pallade inte använda min ped för den är helt fuckad för att ögonen hänger ut

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad när sinnan försökte kidnappa mig och han sa att jag skulle köra till piren och då blev jag bannad i 7 dar tror jag för att jag hade mask på mig men jag ville bara skydda min identitet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kunde ju åkt till en klädd affär men jag ville ju bara fixa min ped och om jag rpade på att det fanns klädder i lådorna

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte ha mask på sig på offentlig plats och byta kläder i en klädd affär

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka