Accepterad Morranborran17 | Medlem ansökning [Ol1ver.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Morranborran17

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Morris

Vad är ditt discord namn? Morran#4930

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adolf Wolfenstein.
Adolf är 21 år gammal.
Adolf och hans familj är ursprungligen från Norderstedt, vilket är en stad i det tyska distriktet. Norderstedt är en ganska drabbad förort med droger/knark som relativt ofta förekom under hans uppväxt. Det var tufft för han att växa upp under dessa omständigheter. Han blev påverkad av människorna runt omkring han och plötsligt sålde han droger. Han hamna i en ond cirkel och hade svårt att ta sig ur sin situation.

Redan vid 18 års ålder var han själv beroende av droger. Han käka, sålde knark och knarka dessutom själv, sov lite grann då och då för att sedan upprepa denna process under en hyfsat lång period.
En dag orkade han inte leva en sådan livsstil något mer. Så han bestämde sig att det får va nog. Han slutade med drogerna vilket var otroligt jobbigt för han och började gå till gymmet. Han fastna snabbt för bodybuilding industrin och det blev hans nya hobby. Gymmet funkade som terapi för Adolf.

Allmänt är Adolf en nyfiken kille som alltid försöker fokusera på att förbättra sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med god stämning. Har ingenting emot någon och är endast här för att ha kul. Jag är duktig på att anpassa mina egenskaper, styrkor och personlighet beroende på scenariot för att alltid vara i en vänlig situation. Är ganska nybörjare på RP men är öppen för att lära mig och så vidare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man är här för att ha kul och att man inte alltid behöver vinna för att ha det nice på Unive. Man ska spela för att ha kul, inte för att vara bättre än andra.

Hur hittade du Unive? Via kompisar

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka