Nekad Morotsman | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Morotsman

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hektor

Vad är ditt discord namn? moro123

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2008

Berätta om din karaktär. Lars Calmer. Född 1980 är 43 och älskar Thailand. Då Lars Calmer nyss blivit dumpad av sin nyfunna kärlek i Thailand flyttar han tillbaka till Sverige, i hans gamla hemstad. Lars kan vara lite smått bipolär och under tillfället mår han rätt dåligt, men saker börjar bli bättre.

Under tillfället är Lars arbetslös, men har en lång historia inom den privatsektorn och under senare år inom den kommunala sektorn. Helst av allt hade Lars velat uppfylla sin livslånga dröm att jobba som polis.

Lars kan vara rätt impulsiv, men har ändå tålamod. När Lars är på topp kan ingen stoppa honom. Lars jobbar då hårt och säger vad han tycker och tänker. När Lars är på botten är han rätt tillbaka dragen och ledsen.

Lars livsstora intresse är fjäderpennor. Han är övertygad att varje fjäder har sin egen energi och skriver med olika typer av fjäderpennor beroende på hur han mår. Lars har också ett stort intresse för gitarrer och vet de mesta om dem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög kvalité av RP och vill därför också spela på en RP server som erbjuder RP på så hög nivå som möjligt. Med hjälp av mina erfarenheter kan både jag och servern gynnas.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär medvetet agerar på ett sätt som är bra för motparten även om det inte är bra för en själv. Detta gör man för att RP:n ska bli så realistisk som möjligt och roligt för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Lall är ett exempel på en regel i servern. Den beskriver hur karaktärer utan någon bakgrundshistoria inte tolereras och är straffbart. Att vara OOC är ett annat exempel på en regel som ej får brytas.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har en viss erfarhenhet inom rollspel. Jag har RP:at inom Minecraft. För några år sedan gick jag dessutom på teater och har erfarenhet inom skådespeleri.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har inte jätte mycket mer att säga när det gäller den skriftliga ansökan. Jag hoppas ni tycker detta är upp till Unives standard, ge gärna kritik på vad jag kan förbättra om det behövs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka