Accepterad MORKIL_ | Whitelist ansökning [Axos | Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MORKIL_

Aktiv Medlem
Meddelanden
793
Reaction score
136
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197988741576/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? carlsson på golvet#2686

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marko Svensson och 20 årig är en Finlandssvensk som har tappat bort sig i den här staden, hans svenska är inte den bästa då han har lite finns brytning, Marko gillar att åka motorcykel och BMW men det coolaste han vet är folk som åker på voi även fast det går så långsamt. Han är ganska bra på att samtala i "svåra" ämnen men det blir svårt om en tjej blir inblandad i samtalet. Det Marko brukar göra på fritiden är att åka i sin BMW och lyssna på bangers på radion. ibland så tar han en sväng till polisstationen och frågar hur det går. ibland så brukar han meka med motorcyklar även fast han inte har någon så får han pilla på andras om han får lov. Marko brukar vara rädd för polisen då första gången han joina så blev han påkörd av polisen men nu är han inte lika rädd för dem.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer bidra med mycket skratt och stela konversationer vilket jag tycker kan vara ganska kul ibland. jag har varit whitlistad och polis tidigare på den här servern men jag vill även bli whitelistad för att jag vill kunna utveckla min RP ännu mer och kunna göra communityt bättre.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitlistad då jag blev av med den igår för att jag blev bannad

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner tipsa om servern och jag tyckte att det lät riktigt roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna utveckla min rp ännu mer speciellt rpa när man är skadad för det kanna vara riktigt svårt i vissa situationer t.ex. när man har crashat för då vet man inte riktigt hur skadad man ska rpa på.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar på ingen just nu för att jag blev bannad på Multistaden men nu är jag inte bannad längre.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka