Accepterad MORKIL_ | Medlem ansökning [W1lma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MORKIL_

Aktiv Medlem
Meddelanden
793
Reaction score
136
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197988741576/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? MORKIL_#2686

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Marko Svensson och 47 årig är en Finlandssvensk som har tappat bort sig i den här staden, hans svenska är inte den bästa då han har lite finns brytning, Marko gillar att åka motorcykel och BMW men det coolaste han vet är folk som åker på voi även fast det går så långsamt. Han är ganska bra på att samtala i "svåra" ämnen men det blir svårt om en tjej blir inblandad i samtalet. Det Marko brukar göra på fritiden är att åka i sin BMW och lyssna på bangers på radion. ibland så tar han en sväng till polisstationen och frågar hur det går. ibland så brukar han meka med motorcyklar även fast han inte har någon så får han pilla på andras om han får lov. Marko siktar just nu på att bli polis, han hade tänkt att söka till polishögskolan men hans sambo vill inte att han ska bli polis för att hon vill inte att Marko ska jobba natt. Men Marko kommer förmodligen att söka ändå. Marko har 1 barn som heter Louse men hon bor i Paris med sin pojkvän, men dom har inte så mycket kontakt med varandra. Om Marko blir en polis så kommer han sikta på att bli högre uppsatt inom polisen som t.ex intendent.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med ett bättre rp så jag är erfaren och online så ofta jag kan så tror jag att jag hade kunnat skapa roliga scenarion med ny människor och helt enkelt utveckla rp upplevelsen så att man kan få sig ett skratt även i tuffa situationer då jag är en person som skämtar om en hel del saker och höjer stämningen ingame. Jag kommer även försöka att höja serverns RP genom att försöka dra längre ut på scenarion så att som sagt det blir underhållande och roligare att medverka i samt titta på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer även försöka att höja serverns RP genom att försöka dra längre ut på scenarion så att som sagt det blir underhållande och roligare att medverka i samt titta på. om man t.ex är polis och jagar någon så kan man låta dem åka lite längre för att dra ut mer på scenariot. För att det ska bli realistiskt så bör man tänka på SUNT FÖRNUFT när man rpar. Kortfattat så har jag bra rp-nivå och vill utveckla min nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska spela för att vinna man ska göra så det blir kul för dem båda parterna.

Hur hittade du Unive? Mina vänner tipsa om servern och jag tyckte att det lät riktigt roligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka