Ej Antagen MORKIL_ | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MORKIL_

Aktiv Medlem
Meddelanden
793
Reaction score
136
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen Taxi AB

Vad heter du i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? morkil_

Ange ditt födelsedatum: 28 Oktober 2004

Hur länge har du spelat på Unive? jag började januari 2021 och spelade i cirka 1 år och sen har jag spelat lite fram o tillbaka, men i timmar ca 2000 på unive.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Ja jag har varit chef på båtbolaget samt anna karins när det fanns, sedan biträdande på mekonomen har jag varit. så erfarenhet inom leda personal har jag erfarenheter inom. Var även gruppchef när jag gjorde lumpen så har ganska bra koll hur man leder folk och får dom att lyssna.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Göra så att taxifirman syns i staden och om man vill ta sig någonstans men inte har tillgång till bil så ska taxi vara det första alternativet. Få upp aktiviteten är väldigt viktigt om detta ska uppnås samt vara snabba på plats.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag jobbar just nu skift så jag dagarna ser lite olika ut men så ofta jag kan minst 2 timmar varje dag kan jag lösa. Jag kommer kunna vara aktiv och göra "chefsjobb" på t.ex. vardagsnätter då dom flesta sover.

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad.

Anledning:
utveckla dina svar

Du är välkommen att ansöka igen om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka