Nekad MORKIL_ | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MORKIL_

Aktiv Medlem
Meddelanden
793
Reaction score
136
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mc donalds

Vad heter du IRL? Leo

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 820

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef eller biträdande då jag känner att jag vill ta ett lite mer lugnare jobb än polisen och något som passar mig, sedan älskar jag hamburgare och är riktigt erfaren med att göra just hamburgare. Dessutom efter polisyrket så har jag lärt mig hur man är med folk och hur man beteer sig mot dem, jag känner att jag är tillräckligt mogen för att bli chef på just Mc Donalds. Jag är också erfaren inom jobbintevjuer då jag har tagit några intevjuer eftersom jag är polis. Nej men kortfattag jag känner att jag kan sköta jobbet som en chef på MC Donalds bra och att jag verkligen får jobbet :)

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit biträdande chef på Ulla-Karins tidigare så jag känner att jag har lite erfarenheter inom att sälja och sånt, men marko har börjat med att grilla burjare på baksidan och han känner att han vill utveckla sitt grillande och börja tjäna pengar på det, och verkligen göra en dröm till uppfyllelse.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Marko Svensson och 21 årig är en Finlandssvensk som har tappat bort sig iden här staden, hans svenska är inte den bästa då han har lite finns brytning, Marko gillar att åka motorcykel och BMW men det coolaste han vet är folk som åker på voi även fast det går så långsamt. Han är ganska bra på att samtala i "svåra" ämnen men det blir svårt om en tjej blir inblandad i samtalet. Det Marko brukar göra på fritiden är att åka i sin BMW och lyssna på bangers på radion. ibland så tar han en sväng till polisstationen och frågar hur det går. ibland så brukar han meka med motorcyklar även fast han inte har någon så får han pilla på andras om han får lov. Marko brukar vara rädd för polisen då första gången han joina så blev han påkörd av polisen men nu är han inte lika rädd för dem.

Hur ofta kommer du vara inne? så ofta jag kan

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Din ansökan om att bli chef har blivit godkänd och du är vidare till intervju :)
Skriv ett pm till mig på dc så tar vi din intervju därifrån :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka