- Meddelanden
- 793
- Reaction score
- 136
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197988741576/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: MORKIL_
Vad är din discord tagg? carlsson på golvet#2686
Vem var det som bannade dig? 4Zenqy
Hur lång tid var din ban? 8 dagar och 18 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: RDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att det är den missuppfattning
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev nedslagen av min vän sen så fixa jag reservnycklar o sånt sen så resetades servern och sen när jag gick in så var jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. En felaktig tror att dom tog fel person.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare bans är också felaktiga
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte får bli nerslagen
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: MORKIL_
Vad är din discord tagg? carlsson på golvet#2686
Vem var det som bannade dig? 4Zenqy
Hur lång tid var din ban? 8 dagar och 18 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: RDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att det är den missuppfattning
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev nedslagen av min vän sen så fixa jag reservnycklar o sånt sen så resetades servern och sen när jag gick in så var jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. En felaktig tror att dom tog fel person.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare bans är också felaktiga
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte får bli nerslagen
Har du läst våra regler? Ja