- Meddelanden
- 793
- Reaction score
- 136
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197988741576/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: MORKIL_
Vad är din discord tagg? carlsson på golvet#2686
Vem var det som bannade dig? Philip320
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Lallare
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte skötte mig och det var det dummaste jag någonsin har gjort. för att jag inte alls tänkte till. jag är medveten om många regler då jag ha spelat över 200 timmar på den här servern under en månad.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde bil vid torget lite för snabbt för jag hade fått ett larm tidigare. och sen så åkte jag förbi the palace runt marja lisa sen upp mot torget, sen vid torget så stannade jag och pratade med en kompis som satt på sen hoj. vi sa att vi skulle mötas vid polisstationen då jag jobbade hos polisen men påväg dit så blev jag bannad):
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde helt fel men jag lär mig verkligen av mina misstag. jag tänkte inte alls när detta skedde jag kan alla regler gällande den här servern. och jag har gjort helt fel och jag ångar det som fan. Jag har läst alla era regler, och vet att jag har gjort fel och att det är ett stort misstag av mig.
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare bans har varit felaktiga.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat komma med en normal fart in till torget och stannat vid rött och sedan blinkat åt vilket håll jag skulle. och tidigare så skulle jag inte ha lallat med min arbetskollega vi skulle skött vårat jobb mer. Min rp nivå när det hände var riktigt låg. och jag har en riktigt bra rp nivå annars men har var det katastrofalt. Jag hade även kunnat läsa chatten uppe åt vänster då Philip skrev att det inte var folk som skötte sig.
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig mycket. om ni unbannar mig så kommer jag sköta mig och jag vet att ni får folk som säger att dem kommer sköta sig men sen inte gör det. men jag är inte en sån person. Jag var servervakt polis och whitelistad jag var mycket medveten om vad jag har gjort och att jag aldrig tänker göra om det.
Det är en sak jag har gjort och som jag aldrig kommer att göra om. och jag kommer att lära mig utav denna banen, för att jag förlorade alla mina roller i discord och det vill jag inte göra igen. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: MORKIL_
Vad är din discord tagg? carlsson på golvet#2686
Vem var det som bannade dig? Philip320
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Lallare
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte skötte mig och det var det dummaste jag någonsin har gjort. för att jag inte alls tänkte till. jag är medveten om många regler då jag ha spelat över 200 timmar på den här servern under en månad.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde bil vid torget lite för snabbt för jag hade fått ett larm tidigare. och sen så åkte jag förbi the palace runt marja lisa sen upp mot torget, sen vid torget så stannade jag och pratade med en kompis som satt på sen hoj. vi sa att vi skulle mötas vid polisstationen då jag jobbade hos polisen men påväg dit så blev jag bannad):
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde helt fel men jag lär mig verkligen av mina misstag. jag tänkte inte alls när detta skedde jag kan alla regler gällande den här servern. och jag har gjort helt fel och jag ångar det som fan. Jag har läst alla era regler, och vet att jag har gjort fel och att det är ett stort misstag av mig.
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare bans har varit felaktiga.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat komma med en normal fart in till torget och stannat vid rött och sedan blinkat åt vilket håll jag skulle. och tidigare så skulle jag inte ha lallat med min arbetskollega vi skulle skött vårat jobb mer. Min rp nivå när det hände var riktigt låg. och jag har en riktigt bra rp nivå annars men har var det katastrofalt. Jag hade även kunnat läsa chatten uppe åt vänster då Philip skrev att det inte var folk som skötte sig.
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig mycket. om ni unbannar mig så kommer jag sköta mig och jag vet att ni får folk som säger att dem kommer sköta sig men sen inte gör det. men jag är inte en sån person. Jag var servervakt polis och whitelistad jag var mycket medveten om vad jag har gjort och att jag aldrig tänker göra om det.
Det är en sak jag har gjort och som jag aldrig kommer att göra om. och jag kommer att lära mig utav denna banen, för att jag förlorade alla mina roller i discord och det vill jag inte göra igen. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.
Har du läst våra regler? Ja
Senast ändrad: