Accepterad MORKIL_ | Ban överklagan [Melvino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MORKIL_

Aktiv Medlem
Meddelanden
793
Reaction score
136
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197988741576/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: MORKIL_

Vad är din discord tagg? carlsson på golvet#2686

Vem var det som bannade dig? Alexgoggle

Hur lång tid var din ban? en avstängning

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: lallare ~Alexgoggle. Återstår: 19 dagar 23 timmar 52 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slog ner en kille

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev scammad av marja lisa sen så så snodde en kille min bil och då så slog jag ner honom och nu är jag avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag förstår att jag nog har gjort lite fel men jag slog ner EN kille och blir avstängd i 20 dagar det är lite väl hårt straff kanske jag kan få 1 dag eller nå sånt inte än 20 DAGAR

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dem har varit felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte slått ner honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag ska skärpa till mig mer och inte bara slå ner för att dem snor min bil. jag fattar min avstängning och vill gjärna kunna fortsätta spela på eran server för har ganska mycket tid nerlagt.

Har du läst våra regler? Ja
 
Du ser inte allvaret i RDM?
 
jo såklart att jag gör men det var inte riktigt RDM för han tog ju min bil och hade drygat och kaxat tidigare
 
jo såklart att jag gör men det var inte riktigt RDM för han tog ju min bil och hade drygat och kaxat tidigare
Men det är RDM om det inte är ett giltigt scenario att slå ner någon. Ett giltigt scenario är mer än att han kaxat.
Och ifall han snor din bil, bryter han mot reglerna. Då ska du göra en report. Har du ens läst reglerna?
 
klart att jag har men kära nån min bil har blivit baxad hur många gånger som helst men skulle inte di slått ner någon om marja lisa först lurar dig på 500 tusen och sen tar en kille din bil?

jag uppskattar din server o sånt diggar den som fan vill kunna spela och jag kan sköta mig har gjort det tidigare men nu var jag tvungen att slå honom
 
klart att jag har men kära nån min bil har blivit baxad hur många gånger som helst men skulle inte di slått ner någon om marja lisa först lurar dig på 500 tusen och sen tar en kille din bil?

jag uppskattar din server o sånt diggar den som fan vill kunna spela och jag kan sköta mig har gjort det tidigare men nu var jag tvungen att slå honom
Men ifall du blir utsatt för sånna som inte följer våra regler, då ska du göra en /report eller sätta dig i väntar på support och förklara situationen så vi staffs kan hjälpa dig. Du kan inte ta saken i egna händer, du måste förstå det. Vi vill göra allt för att hjälpa dig och ställa allt till rätta, men det kommer inte lösa sig genom att du går och slår ner folk. Plötsligt blev 1 problem 2 problem som sätter dig i ban.
 
Men ifall du blir utsatt för sånna som inte följer våra regler, då ska du göra en /report eller sätta dig i väntar på support och förklara situationen så vi staffs kan hjälpa dig. Du kan inte ta saken i egna händer, du måste förstå det. Vi vill göra allt för att hjälpa dig och ställa allt till rätta, men det kommer inte lösa sig genom att du går och slår ner folk. Plötsligt blev 1 problem 2 problem som sätter dig i ban.
jahopp finns det något sätt så min ban kan tas bort? vill ju få whitelist satt och väntade på intervju tills jag blev bannad
 
jahopp finns det något sätt så min ban kan tas bort? vill ju få whitelist satt och väntade på intervju tills jag blev bannad
Du kommer inte bli unbannad tills du förstått ditt problem och hur du kommer göra i framtiden. Det är det viktiga här.
 
Du kommer inte bli unbannad tills du förstått ditt problem och hur du kommer göra i framtiden. Det är det viktiga här.
Men jag har ju förstått mitt problem eller va?
 
för att de bröt mot reglerna först.
 
Okej, om vi säger såhär. Vad skulle du göra om något liknande händer nån gång igen? Asså på den situationen du var på men du fick ban. Vad hade du gjort istället för att slå ner han?
 
Okej, om vi säger såhär. Vad skulle du göra om något liknande händer nån gång igen? Asså på den situationen du var på men du fick ban. Vad hade du gjort istället för att slå ner han?
jag skulle självklart blivit arg på honom och ringt polisen på honom sen vänta tills polisen tar honom så han får lära sig en läxa. och sen skulle jag anmält marja lisa för att dem lura mig på 450 tusen.
 
jag skulle självklart blivit arg på honom och ringt polisen på honom sen vänta tills polisen tar honom så han får lära sig en läxa. och sen skulle jag anmält marja lisa för att dem lura mig på 450 tusen.
Bra hoppas du verkligen fattat allvaret med RDM och att det aldrig händer igen! Du får en andra chans och då får du ta vara på den och bevisa för oss att det inte sker igen.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top