Accepterad MORKIL_ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MORKIL_

Aktiv Medlem
Meddelanden
793
Reaction score
136
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197988741576/

Ditt Hex-ID: steam:110000101b281c8

Vad är din discord tagg? morkil_

Vem var det som bannade dig? lundgren.1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-29 170924.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom jag körde in i en bil men inte rpa konsekvenserna av krocken. Att ignorera skadorna är fel och vilket kan ha setts som ett brott mot reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En spelare backade in i min motorcykel, Jag konfronterade honom och begärde ersättning för skadorna, men han vägrade och började argumentera emot mig. Situationen eskalerade, och till slut valde jag att ta en bil och köra in i hans bil som en form av hämnd. Kort därefter blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att bannen var lite för hård och att en muntlig varning hade varit mer rimlig. Jag reagerade på att han backade in i mig och trodde att jag hade rätt att köra in i han som ett svar, men det visade sig att det inte var tillåtet enligt reglerna. Jag förstår nu att mitt agerande var fel, men jag tycker att en varning hade räckt istället för en direkt ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer knappt ihåg mina tidigare banns då det var för flera år sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hantera situationen på ett bättre sätt genom att inte ta en bil och medvetet köra in i honom som hämnd. Istället borde jag fortsatt att rpa och försökt lösa bråket på ett bättre sätt till exempel genom att kontakta polisen eller securitas. Dessutom borde jag ha rpat skadorna efter krocken.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att man inte ska hämnas genom att köra in i andra, även om de orsakat en incident. Istället ska man hantera situationen genom rpande och följa serverns regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka