Accepterad MORKIL_ | Ansökan till Servervakt [ SecretM ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MORKIL_

Aktiv Medlem
Meddelanden
793
Reaction score
136
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Ange ditt födelsedatum 28 Oktober 2004

Vad heter du på discord? MORKIL_#2686

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag runt 8-23
Tisdag runt 10-23
Onsdag runt 9-23
Torsdag runt 11-23
Fredag runt 9-02
Lördag runt 11-02
Söndag runt 12-23
Men jag spelar minst 2-3 timmar om dagen men om något kommer i vägen så kanske det inte kommer att bli det. men jag spelar i snitt kanske 4 timmar per dag. Tiderna som jag har skrivit är just nu när jag har distans men annars så går jag online efter klockan 4 och spelar till 23 typ.
Jag har 238 timmar på FiveM och ungefär 97% av den tiden är på Multistaden

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på Multistaden lite längre än 1 månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Mitt jobb skulle bli enklare då jag är Polis och ibland kommer rdmare mitt ifrån ingestans. Och att folk omkring mig rpar på ett bra sätt och inte bryter mot några regler. Jag skulle även rpa som polis ifall jag möter på en lallare inom mina rp scenarion så kommer jag o kicka dom eller ifall det är skit lallare som går runt o dödar folk sv bannad jag dom och sedan sätter mig i support för att kunna få grabben/grabbarna bannade.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För att jag har börjat att satsa på seriös rp och vill att alla andra rpar seriöst. men det finns vissa som inte rpar seriöst och bryter emot flera regler

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle kunna bidra med att kicka/banna folk som inte hör hemma på Multistaden. Och att göra så att Multistaden får ett seriösare rp på servern.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt då jag var det tidigare och för att det är enklare att kunna spela om man är det speciellt om man är polis då det är väldigt många som lallar och copbaitar. och även för att kunna hjälpa servern genom att kicka eller svbanna lallare som inte tillhör denna server. Det är även mycket ooc i den här servern och det kan jag isofall hjälpa till med väldigt mycket.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt då jag är riktigt aktiv på den här servern och ser riktigt många som bryter emot regler som man vill kick eller svbanna men kan inte för att jag inte har servervakt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv ta bort närmaste bil /kick (id) kicka en person /svban (id) stänger av en person ifrån servern i 30 min /noclip man flyger runt så man kan spectatea folk /goto (id) man teleportar till en person, men när man är servervakt får man endast använda /dv, /svban, /kick /revive.

Är du whitelistad på serven? ja jag är whitelistad på multistaden.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har varit bannad på servern förut och så har jag även haft servervakt tidigare men blev av med den efter en ban. men efter den bannen så har jag lärt mig rikigt mycket.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Jag spelar inte på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka