Nekad Morifa | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Morifa

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198967256271/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Morifa#0444

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Thomas Müller. Han har 2 brorsor fast dom har han tappat kontakten med. Thomas har ett utsprung från Tyskland då han föddes där fast hans föräldrar valde flytta till Sverige Thomas minns inte alls nå mycket om Tyskland men hans bror har lärt han lite när dom var små. Han har precis börja åka motorcykel då den har varit trasig. Han har varit borta från åkandet länge men alltid haft ett stor intresse. Han gillar också bilar. Thomas är född 1987-03-27. Thomas hade en svår uppväxt med mycket mobbning och dåliga betyg i skolan. Han hade också väldigt dåliga föräldrar som var full mestadels av uppväxten. Thomas hade inte så många vänner det var oftast han och hans brorsa. Han är lugn, bästamnd och allvarlig. Han har kort stubin, hans lungor är inte bra då han har rökt mycket i livet och han har adhd. Thomas känner sig ganska deprimerad för allt han sa till sina bröder. Alla har nu tappat kontakt för det stora bråket. Allt började med att mamma gick bort sen kunde vi aldrig hålla sams. Det var tunga dagar sömnlösa nätter och mycket drickande. Thomas mål är att en dag få bära en patch på ryggen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag värkligen vill ge denna server en stor skans. Jag har letat många servrar men inte hittat nån jag gillar. Så då valde jag att ge denna en stor chans. Jag vill också försöka nå alla mål jag har som Thomas. Jag kommer bidra med seriös rp, Loyal rp,
seriös rp och mycket mer. Jag kommer aldrig gå ooc ig om det inte är staff ärende.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en helt annan fivem för att staff-teamet har så sten koll det är att man ska följa lagen i stan och köra när det är grönt. Bara de är helt sjukt bra. Servern pratar för sig själv. Men hur rejäl uppbyggt den är. Jag själv tycker att det är väldigt imponerande.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på den förut då den hette multistaden och då fick jag p-ban för att jag hade mask på greenzone. Och då börja jag spela på andra servrar fast nu har jag kommit tillbaka och pratat med support och dom löste snabbt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha det så roligt som möjligt hitta nytt folk. Jag vill också nå mina mål som min karaktär. Jag kommer alltid ha en bra rp nivå och så seriöst som möjligt. Jag vill leva in mig i spela. Jag kommer tänka som jag skulle göra irl. Om jag får pistol på huvudet så springer jag inte iväg. För då får jag risk att bli dödad.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bära en patch på ryggen. Men jag kommer jobba mig ditt också.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? mest på unive. Var inte på en server igår på 30 minuter. Men mycket mer på unive. idag har jag varit inne i två timmer och kommer vara inne ett bra tag till.

Tillbaka